דשא סינטטי – השוואת מחירים 

דשא סינתטי – השוואת מחירים

בוודאי הבחנתם שישנם הבדלי מחירים בין סוגים שונים של דשא סינתטי, אך בשביל להשוות מחירים חשוב לדעת מהם ההבדלים. אז בוא נסביר מהם ההבדלים בין הסוגים והיכן כדאי לרכוש דשא סינתטי. 

כבר למעלה משני עשורים שציבור הישראלי נהנה מדשא סינתטי, כאשר האיכות והפופולריות במגמת עלייה. יותר ויותר אנשים מבינים שחסכוני יותר לייבש את המדשאה ולהתקין דשא סינתטי. 

לא רק שזה חוסך במשאבים, זה גם מאפשר לכם ליהנות מדשא במקומות שבהם דשא טבעי לא ישרוד, כמו למשל במרפסת, בפינת המשחקים של הילדים ומגרשי ספורט סגורים. 

בעבר דשא סינטטי היה מוצר יקר שהתאים לעשירון העליון ולקוחות עסקיים, היום ישנו היצע גדול יותר וטכנולוגיות ייצור זולות יותר – התוצאה היא דשא במחירים השווים לכל כיס. 

אם תרצו לחסוך תוכלו למצוא דשא סינתטי בעלות של 20 ש“ח למ“ר, אך זהו לא בהכרח הדשא שיענה על הצרכים שלכם. בסופו של דבר אתם רוצים לקבל מוצר איכותי אשר מעניק תמורה טובה תמורת כספכם. אז בואו נסביר קצת על הדשא הסינתטי, כך תוכלו להבין מה הם הפרמטרים שיש לבדוק בעת השוואת המחירים

הפרמטרים להשוואת מחירי דשא סינתטי:

צפיפות תפרים 

 צפיפות התפרים היא אחד הקריטריונים לאיכותו ועמידותו של מרבד הדשא הסינתטי. בדרך כלל צפיפות התפרים נעה בטווח של 14,000-21,000 ותעדיפו כמה שיותר.

בעצם צפיפות התפרים מאפשרת לנו לדחוס יותר סיבים; אם אתם רוצים מראה דשא מלא ועשיר עליכם לבחור בדשא בעל צפיפות סיבים גבוהה. אך זה לא רק עניין של מראה, זה מעל לכל עניין של עמידות בפני שחיקה ודריכה. צפיפות הסיבים (DTEX) היא בדרך כלל בטווח של 8000-12,000, ככל שהערך יותר גבוה כך הדשא יותר איכותי. 

אורך הדשא – קצר או גבוה 

אורך הסיבים השכיח הוא בדרך כלל בטווח של 25-45 מ“מ. במידה רבה זהו עניין של העדפה אישית; דשא קצר הוא בעל מראה של דשא גזום היטב, וככל שהסיבים יותר ארוכים כך המראה יותר פראי. ההמלצה שלנו היא לחפש משהו באמצע, 30-40 מ“מ. דשא קצר מידי הוא פחות עמיד, וסיבים ארוכים מידי פשוט שוכבים ולא עומדים יפה.  

דשא סינתטי בצבעים 

ככל שהטכנולוגיות התפתחו למדנו לייצר דשא סינטטי אשר דומה יותר לדבר האמתי, גם מבחינת המראה וגם מבחינת התחושה. אך בעוד השקענו בפיתוח דשאים שנראים אמתיים עם שילוב גווני הירוק הכי טבעי שאפשר, פתאום נולד טרנד לדשאים צבעוניים בעלי מראה מלאכותי לחלוטין. 

כיום ניתן להשיג דשא סינטטי בכל צבעי הקשת. לא בהכרח תרצו זאת עבור הגינה, אך זהו להיט עבור גני ילדים, חדרי ילדים ופינות משחקים. כך תוכלו ליהנות מחוויית דשא נעימה, אך בצבעים שמביאים אושר ושמחה. 

תקנים ואישורים – לא פחות חשוב ממחיר!

על מנת להעניק לכם דשא סינטטי איכותי יש להקפיד על תהליכי ייצור אשר מוסיפים לדשא מעכבי בעירה, הגנת UV ונמנעים משימוש בצבעים רעילים. אל תזלזלו בדברים הללו, במיוחד כאשר הילדים שלכם הולכים לבלות על הדשא. רק דשא בעל דרגת הגנת UV 7 מתאים לאקלים הישראלי. 

דשא סינטטי תקני, עובר הליכי ייצור קפדניים, המאפשרים לו להיות עמיד בפני שחיקה, פגעי מזג האוויר ובמפגש עם אש. כמו כן צריך להיות לדשא תו תקן המעיד כי אין בו מתכות כבדות והוא עומד בכל תקנות הבטיחות. 

אל תתביישו לדרוש מהיבואן לראות את המסמכים!

איפה לקנות דשא סינתטי?

השוק מוצף בסחורות ותוכלו למצוא את הדשא במשתלות ורשתות שיווק המוכרות מוצרים לבית ולגן. אך בכדי לחסוך בעלויות ולקבל שירות טוב יותר מומלץ לחפש את המקור, כלומר לקנות ישירות מהיבואן. אצל היבואן תוכלו לקבל יותר פרטים על המוצר, לקבל אחריות מקורית של היבואן, עזרה והדרכה לגבי התקנה ושירות טוב יותר.

דשא סינתטי – כמה זה עולה?

מחירי דשא סינטטי נעים בטווח של 20-120 ש“ח למ“ר. עכשיו כאשר הבנתם מהם הפרמטרים שיש לבדוק תוכלו לערוך השוואה. אנו ממליצים לכם לקחת בחשבון גם את אופי השימוש בדשא. אם מדובר בדשא אשר נועד רק לנוי וללא דריכה, או לשימוש זמני, תוכלו לבחור בדגמים הזולים. אם תרצו דשא לשימוש ביתי עם רמה בינונית של דריכה תוכלו לבחור במוצרים בטווח של 50-70 ש“ח. אם יש דריכה גבוהה ועם תרצו עמידות ארוכת שנים, יש להעדיף את דגמי הפרימיום שמחיריהם 80-120 ש“ח. 

בחירה נכונה של דשא סינתטי תאפשר לכם ליהנות מחיסכון, חווית שימוש וחיי מוצר ארוכים המספקים תמורה אמתית לכספכם. 

תגובות