דברים שכדאי לדעת לפני שמחליטים לעבור ניתוח להקטנת חזה

 דברים שכדאי לדעת לפני שמחליטים לעבור ניתוח להקטנת חזה

 

כל מי שמתכננים לעבור ניתוח קוסמטי צריכים להתייעץ עם בעלי מקצוע שמתמחים בכך. אבל מה ההכנות לקראת ניתוח שהמטרה שלו היא להקטין או להרים את החזה, למי זה מתאים ובמה זה כרוך? הנה כל התשובות

היכרות עם סוגים שונים של ניתוחים קוסמטיים יכולה לסייע גם לגברים וגם לנשים. הנה למשל כמה דברים שאותם כדאי לדעת לפני שעוברים ניתוח שמטרתו להקטין או להרים את החזה הקיים:

 

  1. הניתוח מתאים גם לגברים וגם לנשים

הכי חשוב לדעת שניתוח הקטנת חזה מתאים גם לגברים וגם לנשים. הקטנת חזה יכולה וצריכה לתרום לאיכות החיים של שני המינים, היא משפרת את הביטחון העצמי ויש לה תועלת פיזיולוגית אדירה. יתרה על כך, ניתן לקבל בהתאמה אישית הנחיות לאחר הניתוח כדי שגם גברים וגם נשים יחזרו אל השגרה כמה שיותר מהר. 

 

  1. אפשר לבצע הדמיית מחשב

החדשות הטובות הן שכיום ניתן לדרוש הדמיית מחשב טרם ההחלטה לעבור ניתוח להקטנת חזה. כך פוגשים למשל מנתחת פלסטית ורואים מה המשמעות של הניתוח, מה היקף השינוי ומה ההשלכות. אם רוצים, אפשר בשלב הזה גם לברר לגבי סיבוכים או לשאול על צלקות. 

 

  1. הניתוח מתבצע בהרדמה מלאה

לא כל הסוגים השונים של ניתוחים פלסטיים מבוצעים בהרדמה מלאה. אבל במקרים של ניתוח הקטנת חזה, הרדמה מלאה היא ברוב המוחלט של המקרים תנאי בסיסי. עם זאת, גם הרדמה מלאה אפשר כיום לעבור בצורה בטיחותית ואין סיבה אמיתית לחשוש מפניה.

 

  1. הניתוח מונע כאבי גב וכתפיים

אחת הסיבות הכי טובות לעבור ניתוח הקטנת חזה היא עבור נשים עם שדיים גדולים וכבדים. מבלי להיכנס אל עובי הקורה כדי לנסות להבין מה גורם להתפתחות של שדיים כאלה, צריך לזכור את המשמעות שלהם: כאבי גב, כאבי כתפיים ופגיעה יום יומית באיכות החיים. אז עם ניתוח מסודר ואפקטיבי, אפשר להשיג את התועלת של מניעת הכאבים הללו באופן מיידי. 

 

  1. הכנה לניתוח כוללת בדיקות 

יש סוגים שונים של בדיקות שאותן מבצעים עוד טרם ניתוח הקטנת חזה. בין היתר, צריך למשל לבצע בדיקות של ספירת דם, בדיקה ביוכימית קצרה ותפקודי קרישה, בדיקת אק”ג ובדיקות הדמיה של השדיים לרבות באמצעות אולטרסאונד, ממוגרפיה, MRI וכן הלאה. בנוסף, לוקחים בחשבון פרמטרים ובהם גיל, עבר רפואי ועבר בריאותי משפחתי.

ד”ר שגית משולם היא רופאה מנתחת, מומחית בכירורגיה פלסטית ואשת מקצוע שמבצעת ניתוחי חזה לנשים. התייעצות עם ד”ר שגית משולם יכולה להעניק לך כעת את התשובות לכל השאלות. אם ברצונך להתייעץ עם רופאה מנתחת שהמקצועיות שלה עולה בקנה אחד עם הצרכים שלך, כל שנותר הוא להשאיר פרטים באתר וליצור קשר בהקדם האפשרי

תגובות