קליק כפר סבא – שירות דיגיטלי עירוני חדש יאפשר לכל תושבת ותושב לקבל מידע רק בתחומי העניין שלהם, באיזו מדיה שיבחרו ובזמן שירצו

עיריית כפר סבא משיקה בימים אלה שירות דיגיטלי עירוני חדש – “קליק כפר סבא” – במסגרתו יוכלו כל תושבת ותושב לקבל מידע אודות תחומי העניין בהם ירצו לקבל מידע עירוני, לבחור את אופן קבלת המידע – הודעת מסרון, וואטסאפ או מייל ואפילו מתי ירצו לקבל את ההודעות.
במסגרת המערכת החדשה, אין צורך להוריד את האפליקציה לטלפון הנייד, אלא להיכנס לקישור שיישלח לכל מי שמעוניין ולהירשם למערכת.
במהלך תהליך הרישום, יבחרו התושבים את תחומי העניין, כמו למשל חינוך, ילדים, עסקים, נשים ועוד, כאשר ניתן לבחור כמה תחומי עניין ללא הגבלה, ובהתאם לנתוני פילוח הגיל והבחירה שיבצעו התושבים – יישלחו אליהם הודעות, עדכונים, אירועים וכל מה שקורה בעיר בתחום העניין אותו בחרו.

ראש העיר, רפי סער: “בשיחות שלי עם התושבים אני שומע לא פעם על הצורך להישאר מעודכנים. בימי שגרה ובמיוחד בתקופת הקורונה, העדכונים הם רבים ומחובתנו להנגיש את המידע לכולם. השירות החדש שאנו משיקים יעדכן את התושבות והתושבים במידע חיוני ומעניין, באופן מיידי ונוח. כל תושב ותושבת יוכלו לדעת כל מה שקורה בעיר ולהצטרף למגוון הרחב של הפעילויות והאירועים שאנו מקיימים”.
קליק כפר סבא” היא כאמור מערכת דיגיטלית חכמה וקלה לתפעול, המהווה שינוי בתפיסת הנגשת המידע לציבור, תוך חיזוק הקשר ויצירת אינטראקציה ישירה בין העירייה לתושבות ותושבי העיר.

מוזמנים להירשם כאן

תגובות