אוטומציה של שיווק דיגיטלי – האם לעשות לבד או עם חברה?

אוטומציה של שיווק דיגיטלי – האם לעשות לבד או עם חברה?

אוטומציה שיווקית היא אחד הכלים הפופולריים והנפוצים כיום בשוק. באמצעות אוטומציה שיווק דיגיטלית בין אם מדובר על אוטומציה לעסקים או לבד ניתן להגיע לתוצאות טובות יותר של הגדלת הרווחים והמכירות בחברה, בין אם זה באמצעות לקוחות החברה או לידים. אך נשאלת השאלה האם כדאי לעשות אוטומציה שיווקית עם חברה או לבד? על מנת לענות על תשובה זאת המשיכו לקרוא.

מדוע יש צורך באוטומציה עסקית?

שמדובר על אוטומציה עסקית מדובר על עתיד העסק שלכם. באמצעות אוטומציה עסקית אשר מתבצעת בהתאם לצרכי העסק שלכם, ניתן להגיע לתוצאות גבוהות ומשביעות רצון ולנצל את הכלים השיווקיים שעומדים בפנינו. חברות שעושות אוטומציה שיווק דיגיטלי בעסק, מגיעים לתוצאות טובות יותר ועוזרים בקידום המכירות בחברה, ברמת איכות השירות של הלקוחות, חוסכים כסף וכ”א וידועים לטרגט נכון לקוחות פוטנציאליים, לקדם מוצרים חדשים או ישנים  ובכך להעלות את ההכנסות של העסק.

למי מתאימה אוטומציה שיווקית – עסקית?

אוטומציה עסקית מתאימה לכל סוגי העסקים, החל מעסקים קטנים, בינוניים ועד לעסקים גדולים. כל עסק חייב לדעת להשתמש בכלים השיווקים שעומדים לרשותו על מנת להגיע לתוצאות גבוהות בתחום. ללא שימוש באוטומציה לעסקים באמצעות חברה מקצועית ומנוסה, לא תוכלו להגיע לתוצאות טובות, להגדיל את ההכנסות ולחסוך בהוצאות השוטפות שלכם.

דוגמא לאוטומציה עסקית

יש לכם חנות בגדים על מנת לבצע אוטומציה עסקית, עליכם לדאוג לטפל בגבייה ותשלומים, רשימת תפוצה, עדכונים שוטפים ללקוחות (דוחות ועוד), שירות לקוחות ועוד פעולות נוספות. באמצעות אוטומציה לעסקים, תוכלו לקבל מענה לכל הפעולות השיווקיות שאתם צריכים במהלך התנהלות העסק. מערכת האוטומציה השיווקית תעזור לכם לבצע תהליכים אלה בקלות רבה מבלי שתבזבזו זמן או כסף מיותר. תוכלו לטרגט את לקוחות החנות בהתאם לשמם, גילם או האימיילים שלהם, לבצע שימור לקוחות, לעדכן אותם על מוצרים חדשים שנכנסו או על הנחות והטובות ועוד דברים נוספים באמצעות לחיצת כפתור. וכן תוכלו לפנות אליהם גם באמצעות צ’אט בוט, הודעות SMS, דרך האימייל,דפי נחיתה, סקרים ועוד.

האם כדאי לעשות אוטומציה עסקית לבד או עם חברה?

אחת השאלות שחוזרות על עצמם שוב ושוב איך כדאי לעשות אוטומציה עסקית לבד או דרך חברה מקצועית ומנוסה, והתשובה היא דרך חברה. שמדברים על העסק שלכם מדובר על אחד הדברים החשובים ביותר בחייכם. חברה מקצועית ומנוסה תעזור לכם להגיע לאוטומציה עסקית תוך זמן קצר. היא תלווה אתכם צעד אחר צעד ותייעץ לכם מה לעשות בכל שלב ושלב. בנוסף לכך, היא תחסוך לכם בהוצאות העסק, תספק לכם את התוצר ברמה הגבוהה ביותר ובאיכות הטובה וכמובן תנצל את הפוטנציאל הגלום בעסק שלכם. שיפור וייעול מערכת הפנים ומערכות החוץ בחברה, יעזור לכם לקדם בצורה משמעותית את המכירות בחברה, להעלות את רמת האיכות שירות הלקוחות וכן פעולות נוספות.

 מעבר לכך, תוכלו בקלות לבצע כל פעולה שאתם צריכים ולראות תוצאות תוך זמן קצר וכמובן לקדם מוצרים ושירותים חשובים בחברה, לטרגט נכון, לשפר פעולות שונות בחברה, לחסוך בהוצאות וכמובן להעלות את ההכנסות של העסק בהתאם להשקעה באוטומציה השיווקית בעסק. לעומת זאת, אם תעשו זאת לבד, ללא עזרה של חברה מקצועית ומנוסה ייקח לכם הרבה זמן להגיע לתוצאות ותטעו לא מעט בדרך, מה שיעלה לכם לא מעט כסף, ואם אתם עסק קטן אז בכלל תהיו בהוצאות מטורפות. במקום לעשות טעויות או לחסוך על כמה שקלים בחודש, לא עדיף שתתנו לחברה מקצועית ומנוסה לעשות עבורכם את העבודה הקשה? באמצעות אוטומציה שיווקית ממוקדת ובהתאם לצרכים האישיים שלכם תוכלו תוך זמן קצר לראות תוצאות טובות ולהרגיש זאת בעסק.

כיצד עובדת אוטומציה שיווקית?

אוטומציה שיווקית דיגיטלית עובדת בצורה הטובה ביותר בהתאם לצרכי העסק. לאחר ייעוץ עם מומחה שיווקית והבנת הצרכים השיווקיים של העסק, מותאמת לעסק האוטומציה המתאימה ביותר בהתאם לצרכיו האישיים. התאמה זאת כוללת שימוש בכלים שיווקיים וקישור בין המערכות הקיימות בתוך העסק לבין המערכות החיצוניות השונות. הפעולות השונות במערכת האוטומציה עוזרות לכם להשתמש בכל האמצעים שעומדים לשרותכם כגון: מערכת SMS, אימיילים ללקוחות פוטנציאליים וחדשים, תזכורות שונות לאירועים, העברת סקרים, שליחת הרשמה בדף נחיתה ועוד.

שאלות נפוצות בנוגע לאוטומציה לעסקים

מהי אוטומציה עסקית?

אוטומציה עסקית היא שיטה מתקדמת ושיווקית שעוזרת לייעל את העסק בצורה הטובה ביותר תוך זמן קצר באמצעות פעולות שיווקיות פשוטות. באמצעות פעולות אלה ניתן לחסוך בהוצאות העסק, להגדיל את המכירות, ולטרגט טוב יותר את לקוחות העסק.

מהם יתרונות אוטומציה עסקית?

באמצעות אוטומציה עסקית ניתן לחסוך בהוצאות העסק, להגדיל את הכנסות העסק, לפלח ולטרגט טוב יותר את הלקוחות, להגדיל את החשיפה של העסק ולהימנע מטעויות שונות.

מתי יש צורך באוטומציה עסקית?

הצורך באוטומציה עסקית היא לכל אורך חיי העסק, החל מהשלב ההתחלתי של העסק ועד שהעסק גדול.

האם אוטומציה מתאימה לעסקים קטנים?

אוטומציה מתאימה לעסקים קטנים כמו שהיא מתאימה לעסקים בינוניים וגדולים. היא חלק בלתי נפרד מפעולות העסק וחשוב לבצע אותה כמה שיותר מוקדם על מנת לראות תוצאות ולהתנהל נכון.

—-

הכתבה נכתבה ופורסמה על ידי מחלקת יחסי הציבור של חברת ניהול מוניטין – קידום ומיתוג באינטרנט.  

תגובות