מיהו עורך דין התחדשות עירונית ומתי תצטרכו את שירותיו?

מיהו עורך דין התחדשות עירונית ומתי תצטרכו את שירותיו?

 

בחירת עו”ד התחדשות עירונית משמעותי ביותר כבר בתחילת תהליך התחדשות עירונית ולכן צריך את שירותיו עוד בתחילת הדברים. ייצוג משפטי הניתן לבעלי הדירות הינו קריטי ביותר היות ועורך דין זה לא רק עוסק בייצוג אלא שומר בין היתר על ההסכמה באשר לקבלת החלטות בהווה ובעתיד.

עורך דין לענייני התחדשות עירונית תפקידו לייצג את בעלי הדירות ולייצר שיתוף והסכמה לאורך כל הדרך. באמצעות ייפוי כוח אותו יספקו הדיירים לעורך הדין יוכל זה לפעול על פי חוק במטרה אחת- לדאוג לכל האינטרסים ולממש את הפרויקט על צדו הטוב ביותר

CANVA PRO

צריכים עורך דין שמבין ומתמחה בהתחדשות עירונית? לפני שאתם עושים את הבחירות שלכם אולי כדי שתדעו דבר אחד או שניים על בחירת עו”ד התחדשות עירונית ותפקידיו בתחומי הפרויקט התקין על כל המשתמע מכך.   

עורך דין התחדשות עירונית – לעשות את זה יעיל ונכון 

 

הרבה לפני תחילת הפרויקט בחרו עורך דין התחדשות עירונית כאשר הקריטריון הראשון שיידרש מכם לקחת בחשבון זה הניסיון והמחיר לרבות שם, מוניטין ובגדול משרד שטובים ורבים מכירים. כמו כן בצעו סקר שווקים או יותר נכון מכרז שיהיה אחראי למיין עבורכם את נותני השירות הטובים והמתאימים ביותר למשימה. 

בשלב זה בחרו עורך דין עם ניסיון ספציפי בתחומכם כאמור עורך דין עם ידע ופעילות מול דיירים ולא בהכרח התעסקות עם יזמים. בכדי להיות סמוכים ובטוחים כי ההמלצה אכן מתאימה לכם בקשו לצור קשר עם דיירי העבר- הם כבר יספרו לכם את כל מה שאתם צריכים לפני שאתם צועדים צעד אחד קדימה.

בין שאר המשימות וודאו כי העורך דין אכן עצמאי והוא לא מקושר לגורמי מקצוע אחרים, זה קריטי כי רק כך תדעו אם נותן השירות אכן יכול להיות כל כולו בפרויקט שלכם. בנוסף במעמד הסדר ייצוג יש לחדד את עניין שכר הטרחה זאת בכדי למנוע בעיות וטענות בעתיד. 

במקביל יש לחדד את הממונה על שכר הטרחה בצורה מדויקת למדי, בנוסף במעמד הייצוג יש לוודא כי העורך הדין הנבחר אינו מייצג את היזם אלא אתכם בלבד – זאת בכדי למנוע ניגוד אינטרסים. 

בחירת עו”ד התחדשות עירונית – עשה ואל תעשה 

 

בחרו עורך דין עם ייצוג בלעדי עבורכם ובמקביל וודאו כי הנ”ל מייצר אינטראקציה אך ורק אתכם ולא עם היזם בשום דרך. כמו כן עשו את הכול בשאיפה להשיג מייצג שיידע להתנהל אל מול היזם או הקבלן ובגדול לנהל הסכם שמטרתו אחת ויחידה והיא לדאוג לאינטרסים שלכם ושל כלל הדיירים על הצד הטוב ביותר. 

לצד תשומת לב מלאה, בטחונות, מכרזים, אופן התשלום, חובת הנאמנות ובדיקת כל שאר הדברים מקרוב תוכלו גם אתם לקבל את התנאים הטובים ביותר והתוצאה? פרויקט מגורים הנחשק ביותר באזור.   

תגובות