שיווק בעולם החדש – הכל על סיורים וירטואליים

שיווק בעולם החדש – הכל על סיורים וירטואליים

 

איך עושים שיווק טוב? זו שאלה שהתשובה עליה ארוכה מאוד, עד כדי כך שנכתבו עליה ספרים רבים מהם לומדים אנשים שמעוניינים להתמקצע בתחום. כל אחד מהם יספר לכם שעל מנת להיות איש שיווק טוב, יש להשקיע בלהכיר היטב את כל החידושים השונים שפורצים כל יום לשוק, שמטרתם לסייע לעסקים מכל התחומים להתקדם ולהצליח. על סיורים וירטואליים שמעתם? אם לא, אנחנו שמחים להיות אלו שיחשפו אתכם לאחד הכלים המעולים, הפופולריים והיעילים ביותר המוכרים כיום להצלחה עסקית.

 

מה הם סיורים וירטואליים ולמה הם כל כך יעילים?

 

האינטרנט הוא חלק בלתי נפרד משיווק מוצרים ושירותים בכל התחומים והענפים השונים. הוא מציע שיווק איכותי בעלויות שממש לא חייבות להיות גבוהות, ואפילו מבלי לפתוח סניף פיזי. פרסום באינטרנט נשען על אספקטים שונים שבסופו של דבר מטרתם להגיע לכמה שיותר קהל, וגם לקבל דחיפה קלה ממנוע החיפוש וכלים אחרים באינטרנט. סיורים וירטואליים נחשבים לאחד מאותם אספקטים שמנוע החיפוש הגדול ביותר (גוגל כמובן), מחבב מאוד ואלו המטמיעים סיור כזה באתר שלהם, ייהנו מטיפוס הדרגתי במעלה תוצאות מנוע החיפוש.

 

איך זה בעצם עובד? גוגל אוהב אתרים בעלי ערך מוסף לגולשים שלו. הוא מזהה אותם בעזרת תוכן איכותי שהם מעלים, בעזרת ייחודיות, עיצוב נעים, ואלמנטים אחרים שמטרתם לא רק לבצע שיווק טוב אלא גם לתת עוד ערך ללקוח הפוטנציאלי שהגיע אליהם. הסיור הוירטואלי מציג את העסק כפי שהוא, מעניק לגולש הזדמנות לקבל הצצה עוד לפני שהגיע בעצמו לבחון את המקום, לקבל רושם ראשוני ורק אז לבצע את ההחלטה האם כדאי לו להגיע פיזית. 

 

  • מהו הסיור הוירטואלי? – בעצם, מדובר באוסף תמונות פנורמיות המחוברות יחדיו בעזרת תוכנה מתקדמת, ויוצרות חלל וירטואלי שנוח וידידותי מאוד לסייר בו. הוא מאפשר לגולש לצפות בנכס מכל הזוויות השונות, ולקבל מענה כמעט מלא על השאלה האם הנכס עונה על צרכיו או לא.
  • יתרונות הסיור הוירטואלי – לא מדובר בתמונות רגילות בלבד, אלא באלמנט שגורם לתחושת נוכחות ממשית במקום (בעיקר אם מדובר בסיור וירטואלי המתקיים באמצעות משקפי מציאות מדומה). הוא מדגיש את היתרונות של הנכס בלי להוריד מערכם של אלמנטים אחרים בנכס, מאפשר לראות את הפרטים הקטנים. בשל העובדה שהוא כה מדויק, רק גולשים שהבינו שהנכס מתאים להם כנראה יצרו קשר עם החברה שהאתר שייך לה, מה שאומר שייכנסו פניות איכותיות בלבד, כאלו שיש סיכוי גבוה יותר שיסגרו מכירה.
  • לאילו עסקים זה מתאים?סיורים וירטואליים מתאימים לכל עסק המעוניין למכור שירותים ומוצרים שאפשר לחוש ולראות; נדל”ן, מסעדות, בתי מלון, אולמות תצוגה, גלריות ואפילו אתרי תיירות חיצוניים.

 

כלי שיווק שכולם מרוויחים ממנו

 

כעת גם אתם מבינים את היתרונות הנפלאים של סיורים וירטואליים ועד כמה הם יכולים לסייע לכל עסק כפי שהוצגו לעיל. כשאתם מאפשרים לגולשים הסקרנים להגיע לעסק מבלי להגיע אליו פיזית, אתם בעצם זורקים אליהם את הכדור – אם יקבלו את הרושם הנכון וירצו לקדם תהליכים מולכם, יעשו זאת. ואתם? אתם תדעו שמרבית הלקוחות שמגיעים אליכם, מוכנים ומזומנים לשמוע מה יש לכם להגיד ולרכוש את מה שאתם מציעים. 

תגובות