כל מה שרציתם לדעת על הדפסת כרטיסי ביקור

כל מה שרציתם לדעת על הדפסת כרטיסי ביקור

בעבר לא הייתה כל שאלה וכל בעל עסק היה מדפיס כרטיסי ביקור שילוו את הלקוחות שלו ליצירת קשר, לפרסום העסק וכמובן כדי לשדר יציבות של עסק מצליח. היום עם האינטרנט שתפס תאוצה והכל היום נמצא בו, ישנם בעלי עסקים שמזניחים את הדפסת כרטיסי הביקור לעסק שלהם ומסתפקים בפרסום באינטרנט. למה זה צעד לא נכון עסקית? למה חשוב להדפיס כרטיסי ביקור בשיטה המסורתית והיכן כדאי להזמין כרטיסי ביקור? 

בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי עסקים משקיעים משאבים רבים לפרסום העסק שלהם באינטרנט ושוכחים כי השיטות הישנות שעבדו כל כך טוב בעבר עדיין עובדות מעולה גם היום. כל עסק מצליח או שואף להצליח בגדול פותח אתר אינטרנט לעסק, משקיע בעיצוב, גרפיקה, לוגו וסלוגן, בקידום האתר ועוד. איפשהו בין כל אלו נשכח כרטיס הביקור המסורתי ונדחק לפינה. בעלי עסקים שמבינים בעולם העסקים יודעים שדם אם הם בנו אתר (או פנו לחברה מקצועית שתעשה זאת עבורם) הם עדיין שומרים על כרטיס הביקור על מנת שהעסק לא יפסיק להצליח. להסבר המלא המשיכו לקרוא. 

למה חשוב עסקית להמשיך עם כרטיסי ביקור?

כרטיס הביקור הוא הפנים והרושם הראשוני של עסק. אדם שמקבל כרטיס ביקור מאיש עסקים באופן אוטומטי עולה בו התחושה שמדובר בעסק איכותי ומקצועי. הענקת כרטיס ביקור מיד ליד הוא כמו לחיצת יד בסיומה של ביצוע עסקה חשובה. זה משדר את האיכות וההצלחה שאתם כבעלי עסקים רוצים שהעסק שלכם ישדר בעבור לקוחותיכם. 

סיבה נוספת שחשוב להעביר כרטיס ביקור ללקוחותיכם (גם אם הם עדיין בקטגוריית “הלקוח הפוטנציאלי”) כרטיס הביקור הוא אלמנט מוחשי, כדי להשפיע על בחירת הלוח שלכם בכם אתם רוצים להשתמש בכל החושים האפשריים על מנת להיכנס לתודעתו. האינטרנט מספק ללקוחות בין אם הם פוטנציאליים ובין אם לקוחות קיימים רק שני מיימדים: הם רואים את האתר שלכם ובמקרה ויש לכם סרטון הם גם שומעים אתכם. בפגישה עם לקוח פנים מול פנים הוא יכול לקבל מכם חוויה כוללת וכך אתם הופכים להיות במודעות שלו. 

סיבה נוספת למה לא כדאי לפספס את אמצעי הפרסום היעיל ביותר, כרטיס הביקור שלכם היא: האינטרנט מוצב בבעלי עסקים, בכל תחום ישנם מאות או אלפי מתחרים והתחרות מול כולם היא קשה מנשוא. כשאתם מעניקים ללקוחותיכם כרטיס ביקור אתם שמים חותם שאין לאינטרנט אפשרות לעשות זאת. 

היכן מומלץ להזמין כרטיסי ביקור? 

כמו שכבר הבנתם, היום ניתן למצוא הכל באינטרנט. חשוב כשאתם בוחרים בבית דפוס שידפיס עבורכם את כרטיסי הביקור שלכם שיהיה בית דפוס איכותי ושירותי. בשלב כזה או אחר אתם תצטרכו להזמין עוד כרטיסי ביקור, תרצו להוציא הצעות מחיר עם הלוגו שלכם, להדפיס מסמכים ממותגים וכן הלאה. לכן חשוב לוודא לפני שאתם פונים לבית דפוס שיבצע עבורכם הדפסת כרטיסי ביקור לבדוק אפשרויות נוספות שהוא מציע ללקוחותיו כמו הדפסת מעטפות או מסמכים שונים בהתאמה ללקוח. 

תגובות