חוזרים ללימודים בכפר סבא: כיתות ה’-ו’ וכיתות י”א-י”ב יחזרו לבתי הספר ביום ראשון. בחטיבות יקיימו מפגשים. גני הילדים וצהרוני ניצנים יפעלו ביום ראשון 28.2

חוזרים ללימודים בכפר סבא: כיתות ה’-ו’ וכיתות י”א-י”ב יחזרו לבתי הספר ביום ראשון. בחטיבות יקיימו מפגשים. גני הילדים וצהרוני תוכנית ניצנים יפעלו ביום ראשון 28.02

עיריית כפר סבא נערכה לקראת חזרתם הצפויה ללימודים של תלמידות ותלמידי העיר, בהתאם למתווה משרד החינוך, כאשר המתווה העירוני הורחב כך שהוא כולל גם מפגשים לתלמידות ותלמידי החטיבות.

כבר ביום ראשון הקרוב, 21.02, יחזרו לבתי הספר תלמידות ותלמידות שכבות ה’-ו’ וכיתות י”א-י”ב, כאשר בהנחיית ראש העיר הורחב מתווה הלימודים גם לתלמידי ותלמידות החטיבות, שיקיימו מפגשים.
כזכור, ראש העיר פנה השבוע לשר החינוך בנושא תלמידי חטיבות הביניים וביקש ממנו לאפשר חזרתם לבתי הספר לאלתר. היום, חמישי, הצטרפו 15 הערים הגדולות בישראל לקריאתו של סער במכתב ששלחו לשר החינוך ושר הבריאות. כמו כן, ביום ראשון הבא, 28.02 – יום שהוחלט כי יהווה המשך לחופשת פורים, הוחלט בכפר סבא בהנחיית ראש העיר לקיים את הלימודים בגני הילדים עד השעה 14:00. תלמידי ותלמידות כיתות א’-ב’, המשתייכים לתוכנית הצהרונים “ניצנים” המופעלת בבתי הספר, יגיעו לבית הספר לפעילות שתתקיים בין השעות 08:00-13:00.

ראש העיר, רפי סער: “אנו עדים לשמחתי בימים אלה לירידה בשיעור התחלואה העירוני, הודות להסברה נרחבת שאנו מקיימים ברחבי העיר, עידוד התושבים להתחסן ולהיבדק, והמשמעת אותה מגלה הציבור הכפר-סבאי בקיום הנחיות הממשלה. מתוך מחויבות לעתידם ולמצבם הלימודי והנפשי של תלמידות ותלמידי העיר, הנחיתי על החזרתם לפעילות של תלמידות ותלמידי החטיבות, ואף פניתי לשר החינוך בנושא, ועל קיום מתווה פעילות ביום האחרון של פורים. כולנו מחויבים להמשך התנהלות אחראית, אך עלינו לדאוג לדור העתיד שלנו, שנפגע באופן משמעותי מהשהייה הממושכת בבית והלמידה המקוונת, ונמשיך לשים את כל יהבנו בדאגה להם”.
יש לציין, כי ההיערכות העירונית כוללת בין היתר עידוד של כל הצוותים החינוכיים ללכת להיבדק ולהתחסן, כמו גם של כל תושבות ותושבי העיר, הפעלת נקודות בדיקה נודדות וקבועות בעיר, צוותי מתנדבים שמבצעים הסברה ברחבי העיר ועוד.

תגובות