מתקן חניה לאופניים – הפתרון האידיאלי לחניה מסודרת של האופניים שלנו

מתקן חניה לאופניים – הפתרון האידיאלי לחניה מסודרת של האופניים שלנו

מצוקת החניה ההולכת וגוברת, העומסים המעיקים בכביש שלא מפסיקים לגדול והדאגה לאיכות הסביבה – כל אלה מביאים אנשים רבים לחפש אלטרנטיבה לנסיעה ברכב פרטי. קיימות לא מעט חלופות כגון רכבת, מונית, אוטובוסים, קארפול (נסיעה משותפת ברכב פרטי) ואם מתאפשר ויש כוח הליכה ברגל. כשמדובר בנסיעות למרחקים לא ארוכים במיוחד כגון נסיעות בתוך עיר או בין ישובים סמוכים, רכיבה על אופניים היא אופציה נהדרת. הם אינם מזהמים את הסביבה, אין סיכוי שניתקע איתם בפקקים וחשוב לא פחות – מדובר בפעילות גופנית מצוינת כך שתפסנו שתי ציפורים במכה, גם אימון כושר וגם אמצעי להתניידות

קרדיט לתמונה ל- Safety Products

חנייה לאופניים, למה בעצם צריך את זה?

לצד נוכחותם ההולכת וגוברת של אופניים בדרכים, נוצר הצורך גם במענה לחניית אופניים. נכון, מדובר על כלי רכב צר שאינו תופס מקום, לא צריך לבנות עבורם חניונים או לסלול חניות כמו של מכוניות ותמיד אפשר להשעין אותם על איזשהו עמוד או קיר. יחד עם זאת, אם על כל עמוד שני בעיר מישהו ישעין את האופניים שלו, זה עשוי להוות איזשהו מטרד או מכשול שיכול להפריע להולכי הרגל. בנוסף, אופניים החונים בצורה כזאת יכולים ליפול. עוד עניין המפריע לאנשים רבים הוא שזה פשוט לא נראה טוב, זה נראה מבולגן ולא אסתטי. אז מה עושים? בדיוק לשם כך קיים מתקן חניה לאופניים.

מתקן חניה לאופניים – חניון ברזל קטן ומושלם

מתקן חניה לאופניים הוא מתקן העשוי ברזל, מעוגן לקרקע באמצעות ברגים ומאפשר להחנות מספר זוגות של אופניים בעמידה ובצורה מסודרת אחד ליד השני. המתקן אמנם אינו מיועד למניעת גנבות, אך אין שום בעיה לחבר אליו את האופניים באמצעות מנעול ייעודי. המתקן מתאים לאופניים עם צמיגים בגודל סטנדרטי (כך שאופנועים למשל אי אפשר יהיה להחנות בו). 

מידותיו הקטנות של מתקן חניה לאופניים והתקנתו הפשוטה מאפשרים להציב אותו במקומות רבים – ליד בנייני מגורים, מרכזים מסחריים, פארקים, מסעדות ובתי קפה, חניונים, בתי ספר ולמעשה בכל מקום בו עוברים או נמצאים רוכבי אופניים באופן תדיר. בנוסף, עצם העובדה שהוא עשוי מברזל הופכת אותו לעמיד בכל תנאי מזג האוויר.

לסיכום
מתקן חניה לאופניים הוא אמצעי נוח ויעיל שבשנים האחרונות אנחנו רואים ממנו יותר ויותר ושנותן לדו גלגליים שלנו את הכבוד המגיע להם. בזכות המתקן כבר לא צריך להניח את האופניים באופן מרושל בכניסה למקומות השונים או להסתבך עם העמדתם בצורה יציבה באמצעות הרגלית הדקיקה שלהם. 

תגובות