עיריית כפר סבא, שהובילה המחאה להחזרת תלמידות ותלמידי כיתות ז’-י’ לבתי הספר נערכת להחזרתם המיידית ללימודים

עיריית כפר סבא, שהובילה את המחאה להחזרת תלמידות ותלמידי כיתות ז’-י’ לבתי הספר נערכת להחזרתם המיידית ללימודים, בהסכמה עם פורום ה-15

רפי סער, ראש עיריית כפר סבא, פנה בשבוע שעבר לשר החינוך וסחף אחריו את כל ראשי הרשויות בפורום ה15 שסיכמו היום על מתווה חזרה ללימודים
המאבק שהתחיל בכפר סבא נושא פרי: עיריית כפר סבא נערכת להחזרת של תלמידות ותלמידי כיתות ז’-י’ החל מיום רביעי השבוע.

כזכור, בשבוע שעבר פנה ראש העיר רפי סער לשר החינוך, ח”כ יואב גלנט, בדרישה לאפשר את חזרתם של תלמידי שכבות אלה ללימודים, בערים ירוקות וצהובות.
לדרישה זו הצטרפו כל ראשי פורום ה-15, המאגד את ראשי 15 הרשויות הגדולות בישראל.

הדרישה נתקלה בסירוב מצדו של משרד החינוך, אך לאחר דיון חירום שהתקיים היום, החליט ראש העיר, יחד עם ראשי רשויות נוספות וביניהן הרצליה וגבעתיים, להחזיר את התלמידים לבתי הספר, בקפסולות בכיתות, במרחבים הפתוחים ובשילוב למידה מרחוק.

ראש העיר, רפי סער: “לא ייתכן שיפתחו קניונים, חדרי כושר, חנויות ואירועים, וישאירו שוב את שכבת הגיל הזו, שלא למדה כמעט שנה, שוב בבית.
תלמידים אלה הם הנפגעים העיקריים מהמצב, חברתית, נפשית ולימודית, והגיע הזמן לאפשר להם לחזור למסגרת שחשובה כל כך במיוחד בגיל ההתבגרות. אני משוחח עם התלמידות והתלמידים והם משוועים לחזור לספסל הלימודים ולפגוש את חבריהם ואנחנו אמונים לדאוג למצבם הנפשי ולא רק לפן הפדגוגי”.

תגובות