למה להזמין כריכים למשרדים?

למה להזמין כריכים למשרדים?

כמו בכל תחום בחיים גם בתחום האירוח נכנסו שינויים ושדרוגים חדשים שהופכים כל מפגש רגיל לחגיגה של ממש. היום כשאנחנו רוצים לארח, עומדות בפנינו כל כך הרבה אפשרויות שעם המגוון הרחב קל ללכת לאיבוד. אחת הדרכים לאירוח קליל, נעים וטעים הם הזמנת כריכים. אתם מזמינים אנשים חשובים לפגישה או פרזנטציה? עורכים ישיבת צוות לעובדים? חוגגים יום הולדת לילדי החודש במשרד? כל אלו הן סיבות מעולות להזמנת מגש כריכים מפנק ועשיר שילווה את הפגישה או הישיבה במשרדכם. 

על פניו, כריך או סנדוויץ’ זה בסה”כ לחם עם ממרח, ירקות חתוכים ותוספת עיקרית כלשהי, ובכל זאת יש בו משהו כל כך מנחם שאפילו יכול לתת לנו תחושה נוסטלגית או ממש כמו מכונת זמן שמחזירה אותנו לבית הורינו בילדותינו. אבל היום הכריכים אינם מה שהיו פעם. היום, מגוון הלחמים לבחירת הכריך עצומה ששנתה את חוקי המשחק, ובנוסף לזה ישנו שפע רכיבים שניתן לשלב בתוך הכריכים: חביתות, נקניקים, גבינות, רטבים, ממרחים ועוד. 

הזמנת כריכים למשרדים 

ישנן סיבות רבות להזמנת כריכים למשרדים ולמקומות עבודה, כמו פגישות חשובות, ישיבות צוות, הרמת כוסית ועוד. אם עד היום לא הזמנתם כריכים לפגישות חשובות, אחרי שתכירו את שתי הסיבות הבאות אתם בוודאי תתחילו להזמין כריכים לפגישות החשובות הבאות במשרדכם. הראשונה, היא הרושם, אין מה לעשות אך בעלי עסקים הנפגשים בפגישות חשובות בוחנים את כל הפרמטרים. מקצועיות העסק, המראה של העסק, יחס העובדים וכלפי העובדים ולמעשה הם בוחנים כל דבר. לפני הפגישה החשובה, הניחו מגש כריכים המתאים לכמות המשתתפים בישיבה, עם קנקן מים קרירים עם כמה פרוסות לימון בתוכו והנה יצרתם בקלות רבה רושם רב ללא מאמץ. בעלי העסקים שבאים אתכם במגע, ישמו לב מיד כי מדובר בחברה שחושבת אחרת ושמה לב לפרטים הקטנים. סיבה השנייה, החלטות חשובות לא עושים על בטן ריקה. למה הכוונה? כשרעבים הבחירות שאנחנו עושים לא בהכרח טובות לנו. לכן בפגישות חשובות גם אתם צריכים מידי פעם לקחת ביס מכריך טעים וגם עבור המשקיעים שלכם או הלקוחות שלכם שהגיעו לפגישה. כשהם מרגישים נינוחים ושבעים הם ירגישו טוב יותר לסגור את העסקה אתכם. גם אם העסקה לא נחתמה באותו המעמד, אתם תזכו לנקודות זכות נוספות שיקדמו אתכם וידרגו אתכם מעל המתחרים שלכם. 

גם אם אין סיבה ממשית כמו פגישה חשובה, ישיבת צוות או הרמת כוסית, עדיין אפשר ליהנות מכריכים טעימים באווירה נעימה במשרד. רוצים ליהנות מהפסקת צהריים משותפת לעובדים? במקום שכל אחד יאכל בשולחן עבודתו לבדו, הזמינו כריכים למשרד, הניחו אותם בשולחן חדר הישיבות ותראו איך כל העובדים מתיישבים סביבו במהרה. 

טיפ לסיום, רוצים לשפר את האווירה בעבודה? רוצים ליצור הווי חברתי בין העובדים? תחליטו שפעם בחודש, מזמינים כריכים למשרד ואת הפסקת הצהריים העובדים מעבירים ביחד. מהר מאוד תיווכחו כי העובדים נהנים זה מחברתו של זה מה שיגרום לאווירה טובה יותר ומקרבת יותר בין העובדים. 

תגובות