5 דברים שחייבים לדעת על הייעוץ הנומרולוגי

5 דברים שחייבים לדעת על הייעוץ הנומרולוגי

אנחנו חיים בעידן של יועצים. תחום הייעוץ התפתח בעשורים האחרונים: ייעוץ להורים, יועצת שינה, יועצת הנקה, מנטורים למנהלים ובעלי עסק, ייעוץ עסקי …ויש גם ייעוץ נומרולוגי.

  • מהו ייעוץ נומרולוגי?

ייעוץ נומרולוגי הוא ללא ספק דרך מוצלחת להכוונה ולעזרה בקבלת ההחלטות החשובות בחיים, אבל אנשים רבים מפחדים לפנות לייעוץ מחשש, חוסר אמון או פשוט כי לא מבינים איך פועל התחום, במה זה יכול לעזור להם ובעיקר מימה להיזהר.

במאמר שלפניכם תמצאו מידע חשוב בנושא נומרולוגיה וייעוץ בפרט, ידע שיעזור לכם להתגבר על החששות או האכזבות ולהגיע לייעוץ נומרולוגי ובעיקר – לצאת ממנו עם תובנות חדשות והכוונה, שיקדמו אתכם להחלטה הנכונה לכם ולהצלחה בכל תחום בחיים.

כדי להבין איך עובד הייעוץ הנומרולוגי ובמה הוא עוזר, צריך להכיר קודם כל את הנומרולוגיה.

  • מהי הנומרולוגיה?

הנומרולוגיה היא תורת המספרים, שתחילתה ביהדות. לפי הנומרולוגיה, המספרים הגימטריים של השם, יום הלידה ותאריך הלידה כולו, נותנים תמונה רחבה על האדם – מיהו, מה האופי שלו, איזה מזג יש לו, מה הכישורים והכשרונות שלו ועוד. 

המספרים האלה גם מראים מה הייעוד שלו בחיים, במה מומלץ לו לעסוק, מימה עליו להישמר וכדומה. זה לא אומר שאם עוסקים בתחום אחר, שפחות מתאים, יקרו דברים רעים…מה שכן, ברוב המקרים האדם ירגיש חוסר שלמות ותחושת החמצה. הרגשה של חוסר מיצוי עצמי, חוסר מיצוי של כלל היכולות. רבים מהמתייעצים איתי, אומרים לי במקרים כאלה, שהם מודעים לכך שהתחום התעסוקתי שלהם משעמם אותם ולא משקף את היכולת שלהם. לפעמים התחום שלמדו לא מעניין אותם או שהם אינם מרגישים חיבור, אבל הם “כבר למדו” ו” זאת רק “עבודה”…

אחרים טוענים בפני שזה רק לשם הנוחות, והשכר. רבים גם אינם בנויים לשינוי בגלל הגיל, הפרנסה, המשכנתא והפחד משינוי

הנומרולוגיה מנחה ומכוונת ובעיקר בצמתים חשובים בחיים: קבלת החלטות בנושא זוגיות, פרנסה וקריירה, לימודים, מגורים וכו’.

לפעמים ההחלטה קשה ושיחה עם בן משפחה או חבר קרוב שמכירים אותך אינה מספיקה, ומחפשים ידע והכוונה מזווית אחרת, וכאן נכנסת הנומרולוגיה לתמונה.

לפי המפה הנומרולוגית אפשר לדעת האם האדם בכיוון הנכון, ולכוון. יתכן שהייעוץ הנומרולגי יחזק תחושה קיימת, ואז הפעולה תהיה קלה יותר. הרבה פעמים הייעוץ הנומרולוגי משקף מה שהאדם צריך לעבור/ ללמוד ואינו מודע לכך. הייעוץ הנומרולוגי מאפשר לדעת את הדברים, מה כדאי לעשות, איך כדאי לך לפעול וגם מתי כי העיתוי, התזמון חשוב מאד בחיים. 

  • למה חשוב לדעת את העיתוי האישי?

יש עת לכל דבר, לכן הרבה פעמים אנחנו מנסים וזה לא מצליח – כי זה לא הזמן המתאים.

לא מצליחים למצוא את הזוגיות המתאימה, או להיכנס להריון, או למצוא עבודה טובה, או  למכור את הדירה…

הנומרולוגיה מראה מתי הזמן המתאים לכל דבר עבור כל אחד ואחת, לפי השם ותאריך הלידה, כפי שבאים לביטוי במפה הנומרולוגית האישית: מתי תגיע זוגיות נכונה, מתי הזמן להרות, מתי מתאים לעבור דירה, מתי נקנה בית, מתי לחתום על חוזה, מתי הזמן המתאים עבורך להתחיל לימודים. . . 

  • מה זאת מפה נומרולוגית?

את העיתוי בכל תחום הנומרולוגים בודקים לפי המפה הנומרולוגית האישית. האדם שמגיע לייעוץ נותן את פרטיו: שמו המלא (כולל שמות נוספים בת.ז או שמות שהחליף בחייו) ותאריך לידה. מתוך אלה נכתבת עבורו המפה הנומרולוגית האישית.

המפה הנומרולוגית האישית כוללת הסתכלות רחבה על כלל תחומי החיים, כולל העיתוי המתאים לפעול בכל תחום. מהמפה הנומרולוגית אפשר לדעת את תכונות האופי, המזג, הכישרונות של האדם ועל פי זה לייעץ לו. 

  • ההשתדלות האישית

חשוב לדעת שהנומרולוגיה מכוונת, מראה פוטנציאליים, אבל הבחירה היא גם של האדם. כמו שביהדות מדברים על כך שהאדם צריך לעשות השתדלות, כך בנומרולוגיה – אפשר לראות באיזו שנה ובאיזה חודש תגיע זוגיות יציבה וטובה, אך לשם כך על השואל/ת לעשות מעשה ובחודש זה להיכנס לאתרי הכרויות או לצאת יותר לבלות או לבקש מחברים קרובים וממשפחה שיכירו להם מישהו מתאים. . . כלומר: לעשות השתדלות, לא לשבת בבית ולחכות שהזוגיות “תנחת” עליהם.

תגובות