ראש העירייה, רפי סער :”לנוכח תלונות רבות וגילויי אלימות ונאצות שהיו בעיקר בסופי שבוע, הוחלט על שער קרוסלה בכניסה לפארק מרחוב הר תבור”

מאת: אירית מרק

ראש העירייה רפי סער, מתייחס לטענות שהועלו על סגירת הכניסה לפארק מרחוב הר תבור “הפארק הוא מוקד למשיכה, אנחנו בעיקר חווים חוויה מאוד טובה בתקופת הקורונה. הוא מהווה מוקד משיכה עבור תושבי העיר ולא רק, מגיעים מכל
האזור והארץ לפארק. יש שמה כמו שאתם יודעים סקייט פארק, ואת הפאמפטרק, ומתקני שעשועים ומדשאות יפהפיות, הוא מטופח מאוד עם פינת חי. אנחנו עדיין חושבים על כל מיני רעיונות נוספים כדי לפתח את הפארק, כולל חנייה מאוד יפה ברחוב התוכנה שמשרתת את הפארק. תושבים שמגיעים לשם עם רכבים מצאו פתרון ברחוב הר תבור, ורחוב הר תבור הפך להיות רחוב פגוע מבחינת אוכלוסייה שהגיע אליו, ולכן לנוכח תלונות רבות וגם גילויי אלימות ונאצות שהיו בעיקר בסופי שבוע, הייתה החלטה לא לסגור את השער, אלא לשים שער קרוסלה, ולאפשר למי שגר שם לעבור בשער קרוסלה”.

עוד מציין ראש העירייה כי העירייה עדיין בוחנת הנושא בכדי לאזן בין טובת מבקרי ואורחי הפארק לבין התושבים שגרים בסמוך לפארק. “הפתרון כרגע הוא מידתי, אנחנו עדיין בוחנים אותו ושוקלים אותו, ואנחנו כל דבר שאנחנו אומרים בוחנים את המציאות יום יום, ואם המציאות תשתנה אז אנחנו נשנה ההחלטה, ואם המציאות תהיה טובה יותר נמשיך בהחלטה”

פארק כפר סבא

יצויין כי חברת טרלידור הכינה את הקרוסלה, והתבקשה להכין אב טיפוס כך שניתן יהיה להכניס כיסאות גלגלים וגם עגלת ילדים.

חברת המועצה, יעל סער מציינת כי זה לא רק מקשה על משפחות עם אופניים, “אימהות צעירות עם עגלות לא יכולות להיכנס, אנשים שקשה להם להתנייד ומתניידים בכיסאות גלגלים או בקולנועיות, אין להם כניסה נגישה מהאזור, זה באמת דבר נדרש שיהיה שער נגיש בכל האזור הזה, בעיניי גם בכלל ראוי לדבר על מה נקודות הגישה שצריך לפארק, יכול להיות שיש גם עוד מקומות לפתוח, אבל ספציפית הנקודה הזאת בחלק המזרחי ראוי וחשוב שתיפתח כבר עכשיו”.

תגובות