חברת אחזקה – לא רק ניקיון ואבטחה

חברת אחזקה – לא רק ניקיון ואבטחה

כל בעל עסק או נכס צריך מישהו לסמוך עליו, מישהו שיעשה את העבודה כמו שצריך, מישהו שזמין בשבילו 24/7. חברת אחזקה רצינית עם מחויבות ללקוח והבנה של רמת הביטחון שהלקוח זקוק לה היא לא דבר מובן מאליו, ולא כל חברה מסוגלת לתת את המענה הזה.

כשאתם מחפשים חברת מקצועית לאחזקת מבנים ועסקים, אתם רוצים גב חזק, ניסיון עשיר, והבנה רוחבית של הצרכים שלכם, ולא פשוט עוד מישהו שישלח לכם עובדי קבלן ולא יהיה זמין. אין הרבה חברות אחזקה מקצועיות בשוק, וביחס להיצע הכללי, למצוא את החברה הנכונה יכול להיות אתגר. ריכזנו למענכם מספר קריטריונים שיעזרו לכם למצוא את המענה המדויק ביותר לצרכים שלכם, כדי שלא תצטרכו לחפש שוב ושוב, להתלבט ואולי אפילו להחליף חברה באמצע הדרך – כי הזמן שלכם יקר, והאנרגיה שלכם צריכה להיות פנויה לקידום העסק שלכם לעבר צמיחה והצלחה.

בוחרים בחברת אחזקה מתאימה

כשחברת האחזקה שלכם עושה את העבודה שלה, אתם מתפנים. מתפנים לעשות את עבודת השיווק, עבודת הניהול, קידום החברה והעסק, ובעצם כל הדברים שלשמם אתם בעסק שלכם. כשאתם מחפשים חברה מקצועית, בדקו שהקריטריונים הבאים נמצאים ברזומה שלה:

  1. המלצות – ולא סתם המלצות, אלא שמות מובילים, חברות גדולות, ואפילו אם אפשר (וזה לא תמיד זמין) המלצות מחברות ועסקים הדומים לעסק שלכם, כך תדעו בוודאות כי החברה שאתם מתחילים בתקשורת עימה כבר יודעת לא רק את עסקי האחזקה באופן כללי, אלא את ההתאמות שיש לבצע בכדי להתאים בדיוק לעסק שלכם.
  2. נוכחות רשת ערה – לא רק המלצות, אלא פעילות ותוכן רבים באתר החברה מראים על אכפתיות כלפי הלקוח ולקיחת צעד קדימה לעברכם, עם רצון שיהיה בפניכם המידע הדרוש כדי לבצע בדיקות בשטח, ולא רק בתלות בשיחת טלפון. חברות רבות מציגות מעט מאוד מידע באתר, וסומכות על כך שהלקוח יצלצל לשיחת מכירה. כשהחברה מציעה לכם את רוב או את כל המידע באתר (פרט לתמחור כמובן), אתם רואים שיש כאן חברה אמינה מאוד, שלא מתעסקת ב”קטנות”, אלא נותנת את כל מה שאפשר למען הלקוח, דבר שמשדר אמינות ויושרה.

כשחברת אחזקה מקצועית מנקה לכם את המבנה

חברה מקצועית לאחזקת מבנים תציע סל שירותים מלא הכולל מענה רחב במיוחד. לצורך העניין, שירותי ניקיון באחזקת מבנים כוללים לא רק סיבוב עם מטאטא וספונג’ה, אלא שימוש בחומרים מתקדמים לחיטוי וניקוי בהתאמה למשטחים ולסוג העבודה שמתבצעת בפועל במבנה.

מעבר לכך, חברה גדולה ומקצועית מגיעה לשטח עם ציוד מתקדם שמאפר ניקוי בסטנדרט אחר, ושמירה על היגיינה גם בחלקים הפחות נגישים במרחב, כולל עבודה בגובה לניקוי חלונות חיצוני, פוליש והברקת ריצוף, טיפול מתקדם בשטיחים, ובעצם ניקוי יסודי ברמה אחרת, שרק חברת אחזקה מתקדמת יכולה להציע.

תגובות