שיפוץ שלב ב’ של בית הספר גולדה מאיר בכפר סבא יוצא לדרך

עיריית כפר סבא יוצאת בימים אלה בתוכנית להמשך שדרוג ושיפוץ בית הספר היסודי גולדה מאיר, שנפתח בספטמבר 1980 ושבקיץ 2019 שופץ בו אחד המבנים והוקמו בו כיתות חדשות ומרחבי למידה מעוצבים ומתואמים לפדגוגיית העתיד.
כעת, יוצא לדרך שלב ב’ של שדרוג ושיפוץ בית הספר, הממוקם ברחוב השלום ומשתרע על שטח של 8,593 מ”ר, כאשר מבנה בית הספר משתרע על שטח של 2,700 מ”ר.

התוכנית, עליה אחראים “גיורא גור אדריכלים”, כוללת את הריסת האגף המערבי בשטח של 500 מ”ר ושבו שש כתות אם וכיתת חינוך מיוחד, והקמת אגף חדש בן שתי קומות, ובו 12 כיתות, שני מרחבים מוגנים שישמשו כחדרי טכנולוגיה, ספרייה, חדרי שירותים וחיבור לשאר בית הספר. זאת כאשר האגף החדש יהיה בשטח של 1,700 מ”ר

מדובר בפרויקט מורכב בתקופה מאתגרת ויש לציין, כי כל הכיתות החדשות שייבנו יהיו מותאמות לכיתות שמע ובזמן ביצוע העבודות, ילמדו תלמידות ותלמידי האגף המערבי במבנים חלופיים.
כמו כן כוללת התוכנית בהמשך שינויים פנימיים באגף המזרחי, בין היתר שינוי והתאמת חדרי ההנהלה לדרישות, תוספת חדרי עזר ואחסנה, שיפוץ כיתות אם, תוספת חדרי שירותים לאולם הספורט ולחדרי ההנהלה, כמו גם הקמת תכנון חזית בית הספר והקמת כניסה חדשה ומקורה, פיתוח החצר האחורית וביצוע עבודות הנגשה והסדרת המדרכות, השבילים והחניות.

ראש העיר, רפי סער: “יצאנו לדרך במהפכת החינוך בקיץ 2019 ובמהלך שני קייצים השקענו כ-173 מיליון שקלים בשדרוג עשרות גנים ובתי הספר, ובהקמת חטיבה חדשה. ביצענו מהפך של ממש בחטיבות הוותיקות שז”ר ושרת, ששינו את פניהן ללא הכר, הקמנו חצרות ומרחבי למידה מרהיבים ובעלי פן פדגוגי מותאם לשנות ה-2000, ביצענו עבודות הנגשה, צביעה ועוד – כי לראייתי, חינוך טוב מתחיל בבית טוב. לכל תלמידות ותלמידי העיר מגיע ללמוד במרחבי לימוד חדשניים ונמשיך לשדרג את כלל מוסדות החינוך בכפר סבא”.

תגובות