בהצלחה למנכ”ל עיריית כפר סבא, איתי צחר בדרכו החדשה

חשיפה בלעדית : מנכ”ל עיריית כפר סבא, איתי צחר, הודיע לראש העיר על החלטתו לסיים את תפקידו

מנכ”ל העירייה, איתי צחר, הודיע לראש העיר על החלטתו לסיים את תפקיד מנכ”ל העירייה, לאחר למעלה משלוש שנים בתפקיד זה, וסה”כ כ-9 שנים בתפקידים בכירים בעיריית כפר סבא. צחר החל את דרכו בכפר סבא כסמנכ”ל החברה הכלכלית ולאחר כשנתיים מונה לסמנכ”ל העירייה ובהמשך למשנה ומ”מ מנכ”לית העירייה.

טרם עבודתו בעיר, ניהל חברה לניהול פרויקטים אשר התמחתה בפרויקטים מורכבים וניהול משברים וכן עבד במשרד ראש הממשלה כשמונה שנים. צחר, רס”ן במילואים, אשר שירת כמ”פ ביחידה מובחרת, הנו בעל תואר שני במינהל עסקים.

במהלך שנות עבודתו בעיריית כפר סבא, הוביל שורה ארוכה של תהליכים לקידום תרבות ארגונית של מצוינות, חדשנות ועבודה סדורה ושיטתית.
היה שותף לפיתוח ובינוי העיר ולפרוייקטי תשתית נרחבים לצד קידום נושאים קהילתיים וחברתיים והיה שותף להובלת העיר להישגים משמעותיים בתחומים שונים ומגוונים.

איתי צחר :”בחרתי כדרך חיים להיות משרת ציבור ואני מודה על הזכות שהייתה לי להגשים זאת בשנים האחרונות בעיר כפר סבא. מאמציי לאורך כל השנים היו לקדם את העירייה כארגון בעל תרבות ארגונית המבוססת על ערכים ואשר שם את טובת תושבי העיר בראש סדר העדיפויות ופועל למענם. אני חש כי עתה הגיעה השעה לסיים פרק זה ולעבור לאתגר הבא. אני רוצה להודות לראש העיר, רפי סער, על מתן האפשרות לחלום, לפעול ולהגשים. אני רוצה להודות לשותפיי למסע ולמשא, חבריי העובדים והמנהלים, גאווה גדולה היא לי השותפות עמכם. ראיתיכם פועלים למען תושבי העיר, סביב לשעון, במסירות וחריצות. לחברות וחברי מועצת העיר, אשר לעיתים, בלהט הדברים, נראה כי אנו מצויים משני צדי המתרס אך לא כך הוא הדבר וחשוב שנזכור זאת כולנו ונזכור כי בסופו של יום הנושא הוא תושבי העיר וטובתם. לתושבות ותושבי העיר היקרים, אשר אלפים מכם הכרתי לאורך השנים, בפגישות, בסיורים, בשיחות ותכתובות- רוצה אני להודות על הזכות לפעול למענכם.אני בטוח כי כפר סבא תמשיך להיות העיר הטובה בישראל וכי המסע להפוך את עיריית כפר סבא לעירייה הטובה בארץ, כראוי לתושביה, יימשך. חג שמח לכם ולכל יקיריכם”.

רפי סער, ראש העיר: “איתי צחר הוא סמל לשירות ציבורי ערכי ובמשך 9 שנים פעל לטובת העיר ותושביה, בחריצות ומסירות אין קץ. אני מעריך את פועלו, מודה לו על עבודתו הטובה ותרומתו לקידום מצוינות וחדשנות בעירייה ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו”.

איתי מכהן כמנכ”ל עיריית כפר סבא. את דרכו בעירייה התחיל כסמנכ”ל החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, לאחר מכן כסמנכ”ל העירייה, משנה ומ”מ למנכ”לית העירייה וכיום כמנכ”ל העירייה. במסגרת תפקידו הוא שותף לניהול העירייה, לגיבוש תכניות העבודה ולמימושן. לפני עבודתו בעירייה ניהל חברה לניהול פרויקטים ולייעוץ שהתמחתה בעבודה במגזר הציבורי, בניהול משברים ובפרויקטים מורכבים. איתי שירת בצבא קבע כמפקד פלוגה ביחידה מובחרת, ולאחר שחרורו עבד במשרד ראש הממשלה במשך כשמונה שנים.

צחר, בעל תואר שני במינהל עסקים מהמכללה למינהל ותואר ראשון במדעי הרוח מהאוניברסיטה העברית בירושלים, עשה דרך ארוכה בעיריית כפר סבא עם ראש העירייה לשעבר שהואשם שוחד, מרמה והפרת אמונים, יהודה בן חמו ועם ראש העירייה הנוכחי רפי סער. כעת הוא יוצא לדרך חדשה ברשות מקומית אחרת. צחר מוערך מאוד, אהוד ואיש עבודה מהמעלה הראשונה.

מאת: אירית מרק

תגובות