הרב יואל ימיני “לא היו ימים קשים כמו השנה, אנו זקוקים לתרומות לסלי מזון למאות משפחות”

מאת: אירית מרק

זו השנה הראשונה שעמותת אשל בכפר לא תערוך סדר פסח מסורתי, זאת בשל בעיות קורונה.

אש”ל בכפר הוקם ב2003 במטרה לסייע למשפחות בארוחות חמות וסלי מזון, מאז התרבו הפניות ומאות משפחות במצוקה הגיעו לבקש עזרה.
הרב יואל ימיני, העושה עבודת קודש כבר שנים רבות מספר לאתר השרון פוסט “אנו עושים כמיטב יכולתנו לסייע ולהיענות לכולם ובסבר פנים יפות. השנה לנוכח המצב עם נגיף הקורונה אנו פועלים מסביב לשעון יחד עם עשרות מתנדבים כדי לסייע ולהעביר את סלי המזון וארוחות חמות, המתנדבים תושבי עירנו היקרים שרוח ההתנדבות בנפשם, עושים ממש עבודת קודש והתגייסו להתגבר על הסגרים שהקשו מאוד על המשפחות ולהביא את מעט האור לביתם. לצערנו אנו עדים השנה לגידול של כ-30 אחוז של פניות וכיום אנו מחלקים כ-500 סלי מזון לחג הפסח”.

עוד מציין הרב ימיני “השנה לצערנו לא נוכל לקיים את לילי הסדר במתכונת הרגילה כמו בשנים שעברו אלא אנו נביא את לילי הסדר לביתם את סעודות החג וקערה עם סימני הסדר לשמחת החג. במפעל החסד “אשל בכפר” מציינים 18 שנות חסד מאז הקמתו של בית התבשיל, אלפי סלי מזון ומאות אלפי ארוחות חמות חולקו למשפחות. אך לא היו ימים קשים כמו השנה”.

הרב יעקב מזרחי שמנהל את מפעל החסד אש”ל בכפר ומפעיל את מערכי ההתנדבות מספר על האתגר העצום בשנה זו והחוויות הקשות שנתקל בהם מידי יום “הטלפונים מצלצלים גם בשעות הלילה המאוחרות פשוט אנשים הולכים לישון רעבים ומתקשרים בשעות הלילה כדי שיסייעו להם. אין ספור של סיפורים וחוויות קשות בתקופה קשה זו”.

הרב יואל ימיני יו”ר פונה לתושבים לסייע ולתרום ביד רחבה ולהכניס מעט אור בביתם ולעבור את החג בכבוד ובשמחה. “אני מודה לכל התורמים והמתנדבים שבזכותם מפעל החסד ממשיך בעבודתו הקדושה. ומקיימים בזה את מצוות ואהבת לרעך כמוך ובהידור, חג פסח כשר ושמח”.

משפחות רבות זקוקות לתרומה שלכם
לתרומה לחצו כאן:
ניתן לתרום בביט ופייבוקס מס’: 0546677021

וניתן לתרום גם בהעברה בנקאית:
בנק מזרחי
סניף 647
מרכז ופרצת ע”ר ח-ן 499609

משרד אש”ל בכפר:
רוטשילד 54 כפר סבא 09-7680050

לעמותה סעיף 46 לצרכי מס.

תגובות