איך בוחרים גריל – מדריך הקנייה המלא

איך בוחרים גריל – מדריך הקנייה המלא

 

מי מאיתנו לא אוהב על האש? זוהי אחת הארוחות האהובות ביותר על הישראלים, עד כדי כך שהיא הפכה למנהג של ממש ביום יום שלנו. מפאת האהבה העצומה שיש לנו אליו, רכישת גריל עלולה להיות אתגר עצום בעיקר בשל המגוון הרחב שהשוק מציע. ישנם סוגים שונים של גרילים שלכל אחד מהם יתרונות וחסרונות, וכל אחד מהם יתאים לסוג אחר של חובבי בשר. אז מאיפה מתחילים? איך תבחרו את הגריל שהכי מתאים לכם? בדיוק בשביל זה, יצרנו אתה מדריך שלפניכם.

 

סוגים שונים של גריל

 

בשוק קיימים בעקרון שני סוגים עיקריים של גריל מהם ניתן לבחור:

 

  • גריל פחמים – המלך הבלתי מעורער, האחד והיחיד, השליט הגדול של כל הסעודות הגדולות! יש משהו בטקס הנפנוף, הדלקת הפחמים והצלייה שאנו הישראלים לא יכולים לעמוד בפניו, ובשל כך הפכנו אותו לחלק בלתי נפרד כמעט מכל חגיגה. החסרונות היחידים שלו יהיו כנראה המאמץ שבלהדליק ולכבות אותו, וכן הניקיון שתצטרכו להשקיע בו לאחר הארוחה, בכדי להסיר שומנים ולכלוכים, לנקות את הפחמים הישנים וכמובן לרוץ למקלחת כדי להוריד מעצמכם את ריח העשן שנדבק אליכם.
  • גריל גז – זוהי אופציה מושלמת עבור מי שמאס בכל הטקסים שהזכרנו לעיל, בריח העשן ובמאמץ. בלחיצת כפתור אחת משטח הגריל יתחמם ויהיה מוכן תוך מספר דקות עבור הבשרים והמטעמים שתהיו מעוניינים לצלות. לגבי נושא הניקיון; קלי קלות! השומנים והנוזלים נאגרים למיכל קטן אותו יש לרוקן ברגע שהוא מתמלא. ומה החסרון? ייתכן שתרגישו שהטעמים מעט שונים מטעמי הבשרים שנצלים על גריל הפחמים וסופגים טעמים של עשן. אל דאגה, זה ממש לא אומר שהארוחה תהיה טעימה פחות! בנוסף, לא תצטרכו להתאמץ יותר מידי כדי ליהנות ממנה.

 

לאחר שתבינו מהו הסוג בו תהיו מעוניינים, אפשר להתחיל לחשוב על הפרמטרים הנוספים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת הגריל החדש שלכם:

 

  • ממדי הגריל – כמה אנשים עומדים ליהנות מהארוחה בו זמנית? בהתאם לתשובה על השאלה הזו תוכלו לבחור ביתר קלות את הגריל שלכם מבחינת גודל. ישנם דגמים שמסוגלים להאכיל גם עשרה אנשים בסבב אחד של צלייה, הכל תלוי בכם ובצרכים שלכם.
  • נייד או נייח? – יש אנשים שיעדיפו את המפגשים החברתיים הללו רק בבית, ואילו אחרים הם דווקא חובבי על האש בטבע. לא משנה מה אתם מעדיפים, דעו כי גריל קיים בדגמים נייחים וגם ניידים, אותם ניתן לשאת אתכם לכל מקום בו תרצו ליהנות מארוחה מעולה יחד עם החברים והמשפחה.

 

בשרים לאניני טעם

 

יש אנשים שבזכות גריל התאהבו בעולם הבשרים, והחליטו לקחת את האהבה הזו צעד אחד קדימה עם מעשנת בשר ביתית שמאפשרת להם לייצר מטעמים מופלאים ומיוחדים שרק בעזרת מעשנת, אפשר בכלל ליצור. בסופו של דבר אין ספק שעולם הקולינריה הבשרית הוא עשיר ורחב מאוד, כך שכל אחד יכול למצוא בקלות את הדרך המועדפת עליו ביותר לעבוד. כפי שאתם כבר מבינים, רק השמיים הם הגבול.

תגובות