שדרוג בית הספר רמז בכפר סבא הנאמד בארבעה מיליון שקלים – שלב ב’ יוצא לדרך

עיריית כפר סבא יוצאת בימים אלה לשלב ב’ של שיפוץ ושדרוג בית הספר היסודי רמז, שיחל כבר בשבוע הבא, וזאת בהובלת אגף ההנדסה העירוני ומחלקת מבני ציבור ובשיתוף אגף החינוך העירוני.
שלב ב’ של שדרוג בית הספר נאמד בעלות של למעלה מ-4 מיליון שקל וכולל בניית מבנה חדש, שיתחבר למבנה הקיים, בחלק הצפון מערבי של המוסד.

המבנה החדש שייבנה כולל שלושה מפלסים, בהם שלוש כיתות לימוד בכל קומה וחדרי שירותים. כמו כן, יבנו גשרים לחיבור בין המבנים

הדמיה מבנה רמז שלב ב

שלב ב’ של שדרוג בית הספר הוותיק שבמזרח העיר, מצטרף לשדרוג מבנה עציון בבית הספר, שבוצע במהלך קיץ 2020, ובהמשך למהפכת החינוך המתבצעת בעיר בשנתיים האחרונות, שעד כה הושקעו במסגרתה כ-170 מיליון שקלים – הכוללים בניית חטיבה חדשה במערב העיר, שדרוג שתי החטיבות הוותיקות שרת ושז”ר, הקמת מרחבי למידה חדשניים, שיפוץ חצרות, עבודות הנגשה, קירויי מגרשי ספורט ועוד בעשרות בתי ספר וגני ילדים ברחבי העיר כולה.

ראש העיר, רפי סער: “בפרק זמן של שנתיים בלבד ביצענו בעיר מהפכה של ממש, שלא נראתה כמוה בארץ, בכל תשתית מערכת החינוך העירונית, שהוזנחה שנים רבות. המהפך אותו חוו למשל חטיבות שז”ר ושרת שינה את פניהן עד ללא היכר. המטרה שלנו היא שכל תלמידות ותלמידי העיר ילמדו במבנים חדשניים, המותאמים לפדגוגיית העתיד ונמשיך לשים את החינוך ואת טובת ילדינו בראש סדר העדיפות העירוני למען דור העתיד שלנו”.

שדרוג בית הספר נעשה בשלושה שלבים, כאשר שלב א’ היה כאמור שיפוץ מבנה עציון בקיץ 2020. האגף החדש הנבנה בבית הספר ייתן מענה לחיבור בין שאר האגפים הקיימים, שהיו מנותקים, כמו גם מענה לתוספת חדרי שירותים לכל קומה. הכיתות באגף החדש יחליפו כיתות במבנה המרכזי, אשר יבוטלו ובמקומן ייבנה מרחב לימודי ענק פתוח עם פינות למידה ומשחקים ואזור התכנסות רב תכליתי.
שלב ג’, שייעשה בהמשך בעתיד, יכלול את שיפוץ המבנה המרכזי של בית הספר.

כמו כן, לאחרונה החל שלב ב’ של שדרוג ושיפוץ בית הספר היסודי גולדה מאיר, הממוקם ברחוב השלום – תוכנית הכוללת את הריסת האגף המערבי והקמת אגף חדש בן שתי קומות, ובו 12 כיתות, שני מרחבים מוגנים שישמשו כחדרי טכנולוגיה, ספרייה וחדרי שירותים, כמו גם שינויים פנימיים באגף המזרחי, בין היתר שינוי והתאמת חדרי ההנהלה לדרישות, תוספת חדרי עזר ואחסנה, שיפוץ כיתות אם והקמת כניסה חדשה ומקורה, פיתוח החצר האחורית וביצוע עבודות הנגשה והסדרת המדרכות, השבילים והחניות.

מאת: אירית מרק

תגובות