דירות להשכרה בעיר ימים

דירות להשכרה בעיר ימים

עיר ימים היא שכונה בנתניה, ואפשר שיש בה אלפי משפחות מקומיות, עשרות בניינים, מרחב נגיש וקל לעבר מקומות מעניינים כמו הפארק המקומי, הקניון המקומי, חוף הים ושמורת האירוסים. אנשים שגרים באזור, או מבקרים, יכולים לגשת לאותם מקומות, ואולי גם ליהנות מהם במיוחד. כיום, ניתן לגשת אל דירות להשכרה בעיר ימים, כדי לבדוק את האפשרות של להתגורר בהן בשכירות.

 

שמורת הטבע

אם ניקח לדוגמה, את שמורת האירוסים – נגלה שהמקום, שחולק את “גבולותיו” עם שכונת עיר ימים (מצפונה), משתרע על פני מאות דונמים, מלא בטבע ויש אנשים שמוצאים אותו יפהפה, או כך אנחנו מניחים. לא משנה מהי העונה, ואיזה יום – כנראה שאפשר למצוא פינת טבע, פינת חמד וליהנות שם מזמן איכות עם עצמנו ועם אלו שאנחנו רוצים לחלוק איתם זמן ומרחב. בין אם מדובר על פיקניקים, מדיטציות, טיולים וכן הלאה – הרי שהמקום יכול לספק קרקע פורייה לאהבות נוכחיות. 

נוסף על כך, אלו שעוסקים בנדל”ן, יגידו כי עצם כך שיש שמורת טבע מצפון לעיר – סביר להניח שלא תהיה בנייה נוספת, מצפון לעיר. כי זו הרי, שכונת טבע. כך שמי שמתכנן לעבור לגור בשכונה, אולי כדרך דירות להשכרה בעיר ימים – יכול להיות סמוך ובטוח שמבחינה חוקית יש הגנה על שמורת הטבע והדבר יכול להיות לו לנועם בהחלט.

 

משיכה למקום

יש אנשים שמתייחסים לשכונת עיר ימים כמקום מבוקש, ואנחנו יכולים להבין למה – עם החוף, הקניון, שמורת הטבע, הפארק המקומי – בהחלט נשמע כמו מקום חלומי. שכונת רמת פולג, הסמוכה לה – נחשבת אגב גם כן כשכונה מיוחדת, שיש אנשים שמייחסים לה ערך רב. נדמה, שאותם אנשים שממליצים על השכונות, בין אם הם בעסקי הנדל”ן, או פשוט מתגוררים או מכירים אותן, או פשוט מעריכים אותן גם בלי סיבה ספציפית – מעידים גם על רמת האטרקטיביות שלהן. כאשר המילה אטרקטיביות, היא מעין ווריאציה על המילה אטרקשיין (attraction), או משיכה – ומי שנמשך לעיר ימים, יכול לגלות שיש לו מה לעשות ולחפש שם. אי לכך ובהתאם לזאת, דירות להשכרה בעיר ימים, יכולות לספק את מטרתו ולאפשר לו להתגורר שם תקופת מה.

בעיר ימים, יש תכנון שכונתי מודרני – המשלב חיי משפחה, קהילה, ספורט, פנאי – יחד עם נגישות ובטיחות. שכן תושבי השכונה יכולים גם ללכת לרגל – באופן רגלי ואף יחפים (למי שבעניין), כמו גם לשמורת האירוסים, כמו גם לקניות. עקב כך שניתן ללכת ממקום למקום, ניתן פשוט ללכת ממקום למקום – שכן האפשרות מאפשרת את הפעולה, ומהווה את עיקרון ההליכות – עיקרון, שאנשים שאוהבים ורוצים ללכת, יכולים להעריך במיוחד. כדי לברר פרטים נוספים על שכונת עיר ימים, ניתן כמובן לדבר עם יודעי דבר, כמו גם עם דורון כץ תיווך עיר ימים. עד כה לעכשיו, תודה על קריאתך.

תגובות