כפר סבא עולה: עלייה יוצאת דופן בשיעור זכאי הבגרויות בכפר סבא

הצטרפו לקבוצתנו לקבלת כל החדשות, האירועים החשובים והמבצעים השווים בכפר סבא – לחצו כאן 

שיעורי הזכאות לבגרויות בכפר סבא נחשפים, ומראים עלייה מרשימה ביחס לשנת תשע”ט. 3 התיכונים עם שיעור זכאי הבגרויות הגבוה ביותר הם: תיכון אמנה ומדרשיית נועם עם 100% זכאי בגרות, ותיכון הרצוג עם 99.5% זכאים. הנתונים מתייחסים לסך שיעורי הבגרות לשכבות י”א-י”ב לשנת תש”פ וכן בגרויות החורף לשנת תשפ”א.

מאת: אירית מרק

לאור הנתונים המרשימים, שיבח ראש העיר רפי סער, את תלמידי התיכון וצוותי החינוך: “מערכת החינוך בכפר סבא הוכיחה פעם נוספת שאין דבר העומד בפני הרצון. בצל אתגרי הקורונה – קפסולות ובידודים, הצלחנו למנף את המשבר לצמיחה וחיזוק המערך הפדגוגי. הצוותים החינוכיים התגייסו כדי לתת מענה אישי ולהעניק את מיטב ההשקעה לכל תלמיד ותלמידה באמצעות יחס בגובה העיניים והלב.

עוד ביקש סער לשבח את אגף החינוך “אני מודה לאגף החינוך בעירייה, למנהלים וצוותי החינוך על השקעה יחודית שאין שני לה, על שיטות הוראה חדשניות ופדגוגיה המותאמת לכל תלמיד. נמשיך להוביל את החינוך בכפר סבא לעמוד כחוד החנית במערכת החינוך הארצית, ואת תלמידינו להישגים רבים נוספים”.

הצטרפו ולחצו כאן לקבלת כל החדשות, האירועים החשובים והמבצעים השווים בכפר סבא – לחצו כאן 

 

ייתכן שזו תמונה של ‏‏אדם אחד‏ ו‏עומד‏‏

 

הדס שרעבי, מנהלת העל יסודי, בעיריית כפר סבא: “אני מבקשת להודות למנהלי התיכונים על ההשקעה הרבה, על עבודה אינטנסיבית ששמה את התלמידים שלנו בראש סדר העדיפויות. אנו במערכת החינוך של כפר סבא פועלים ליצירת חליפה אישית לכל תלמיד בהתאם למידותיו האישיות ומתן מענה פדגוגי ייחודי בהתאם”.

אלו נתוני הזכאים לבגרות בתיכוני כפר סבא לשנת תש”פ לעומת תשע”ט:

הרצוג – 99.5% זכאי בגרות, לעומת 93.7%
רבין – 96% זכאי בגרות, לעומת 86.7%
הראל – 94% זכאי בגרות, לעומת 94.7%
כצנלסון – 94% זכאי בגרות, לעומת 84%
אמנה – 100% זכאי בגרות, לעומת 98.9%
גלילי – 93% זכאי בגרות, לעומת 89.7%
תורה ומדע – 92% זכאי בגרות, לעומת 78.8%
מדרשיית נעם – 100% זכאי בגרות, לעומת 86%
אורט שפירא – 95% זכאי בגרות, לעומת 91.5%
אורט שמיר – 36% זכאי בגרות, לעומת 8%

 

תגובות