“עצוב שברגעים הכי קשים בחיים מבינים מי המשפחה האמיתית שלך”, כתבה מיכל בלאלי 3 חודשים לפני מותה אמש
טרגדיה נוראית: מיכל בלאלי נפטרה אמש בצהרי יום השבת ממחלת הסרטן. 14 שנה לאחר שהמשפחה איבדה את בנם אהובם זיו בלאלי ז”ל, איבדה המשפחה גם את בתם מיכל.
מיכל פעלה רבות במהלך השנים להנצחת אחיה זיו. הלוויה היום בשעה 1700 בבית הקברות הצבאי סמוך לקבר אחיה זיו ז”ל

מספר חודשים לפני מותה כתבה מיכל “החלמה מהירה ובריאות תקינה לכל מי שמחלת הסרטן נגעה בו או באנשים קרובים אליו. לצערי יש לי סיבות מאוד אישיות לפוסט הזה.

עצוב כמובן שברגעים הכי קשים בחיים מבינים מי המשפחה האמיתית שלך, החברים או האנשים שבאמת מעריכים”
לפני מספר ימים העלתה פוסט וביקשה תפילות הציבור להחלמתה. אלפים ספדו לה וניחמו את הוריה עליזה ואלי.
ראש העירייה רפי סער “נפרדנו בכאב רב ממיכל בלאלי ז״ל, שנפטרה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. מי שהכיר אותה הבחין מיד שמדובר בבחורה יוצאת דופן. צעירה, מוכשרת וטובת לב, שתמיד פעלה ועשתה למען האחר. מיכל הובילה את הנצחת זכרו של אחיה,זיו, שנפל בשירותו הצבאי לפני כ- 14 שנה. הוריה נאלצים להתמודד שוב עם השכול לאחר שאיבדו את בנם זיו בשירותו הצבאי. אלי וליזי היקרים לבי איתכם בשעה קשה זו, בשמי ובשם כל קהילת כפר סבא, אני שולח לכם את תנחומיי הכנים אני מחבק אתכם ותמיד כאן בשבילכם!”.
ייתכן שזו תמונה של ‏אדם אחד‏
יו”ר ההסתדרות, שאול דור “מיכל היקרה, השכנה הכי טובה שהייתה לי ולבני משפחתי תחסרי לנו. עזבת אותנו מוקדם מאוד.
כשהקרנו את השיר לזכר זיו בלאלי הי”ד וערכנו קליפ חדש בערב יום הזכרון את מיכל כבר לא הגעת עקב החמרה במצב בריאותך.
שוחחנו טלפונית ואף שלחת לי הודעות כי כבר ידענו שזה עומד להסתיים. שיחותינו הארוכות בעיקר בשעות הערב המאוחרות יחסרו לי מאוד. לא אשכח את האירוח הנפלא שהקדשת לי בביתך החדש עם משפחתך. יום עצוב מאוד, את חסרה לכולנו אישה טובה מיוחדת. לעליזה ולאלי חבריי הטובים אין בליבי מספיק מילות ניחומים על האובדן הענק”.
יהי זכרה ברוך
מאת: אירית מרק

תגובות