סודהסטרים ועיריית כפר סבא חברו להעלות מודעות לשמירה על הסביבה וחילקו ברחבי העיר בקבוקים רב פעמיים

סודהסטרים ועיריית כפר סבא חברו להעלות מודעות לשמירה על הסביבה וחילקו ברחבי העיר בקבוקים רב פעמיים ואספו במקומם בקבוקי פלסטיק חד פעמיים למיחזור

ביום חמישי, 22.4, צוין ברחבי העולם יום כדור הארץ ועל מנת לעודד את התושבים להפחית שימוש בבקבוקי פלסטיק הפוגעים באיכות הסביבה, רפי סער, ראש העיר, אייל שוחט, מנכ”ל סודהסטרים הגלובלי, סטלה קריוף, מנכ”לית סודהסטרים ישראל ועובדי סודהסטרים, חילקו ברחבי העיר אלפי בקבוקים רב פעמיים לעוברים ושבים וזאת בתמורה לבקבוק פלסטיק חד פעמי שהיה ברשותם.

רפי סער, ראש העיר: “אנו דואגים לקדם פעילויות ירוקות ברחבי העיר למען כדור הארץ כל השנה ולא רק ביום כדור הארץ ונמשיך לעשות זאת בשל החשיבות הגבוהה. אנו מחויבים לשנות הרגלים מזיקים לסביבה ולשמש דוגמה לדור הצעיר, שבשבילו נרצה שהעולם יהיה טוב יותר. מלבד איסוף אלפי הבקבוקים החד פעמיים שיופנו למחזור, תושבים רבים ימשיכו לשתות באמצעות בקבוק רב פעמי ונשמח כי זה יהפוך להרגל ירוק על מנת שנוכל לשפר את איכות הסביבה שלנו במקום לפגוע בו. אני מודה לעובדי סודהסטרים שסייעו לאורך כל היום להפיץ את הבקבוקים ואת המסרים הירוקים הללו”.

סטלה קריוף, מנכ”לית סודהסטרים ישראל: “מטרת העל שלנו היא לשנות את הדרך בה אנשים צורכים משקאות מוגזים בבית ולצמצם את צריכת הפלסטיק החד פעמי. אנו מכוונים לחסכון גלובלי של 78 מיליארד בקבוקים חד פעמיים עד לשנת 2025 ומכשירי הסודה שלנו הם הפתרון המושלם להשגת מטרה זו. משפחה בישראל צורכת ב- 4 שנים בממוצע 1,282 בקבוקי פלסטיק, בקבוק רב פעמי של סודהסטרים יכול לחסוך את כל אלה”.

תגובות