איך תמצאו צלם לחתונה במחיר הוגן?

איך תמצאו צלם לחתונה במחיר הוגן?

בימים האלו של היציאה ממשבר הקורונה דברים מתחילים לחזורלשגרה באופן מהיר, אחד הדברים שכולנו התגעגענו אליו הוא כמובן האירועים והשמחות ואיך לא עונת החתונות ששוב חוזרת אלינו מיד לאחר ל”ג בעומר, מה שאומר שאתם צפויים לקבל הזמנה לחתונה או שאתם אלו שחוגגים. 

אם אתם הצד שחוגג את האירוע אתם בטח מחפשים גם צלם חתונות שיתעד עבורכם את האירוע המיוחד, בשביל שזה יקרה ולא תצטרכו לחפש יותר מידי עד שתמצאו צלם מקצועי במחיר הוגן, הבאנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם להתמודד ולהצליח למצוא צלם מקצועי, איכותי שיספק לכם את כל מה שאתם צריכים וכמובן במחיר הוגן ומשתלם במיוחד.

חיפוש מוקדם

הדבר הראשון בכדי למצוא צלם חתונות במחיר הוגן ומשתלם הוא להתחיל לחפש כמה שיותר מוקדם, ככל שתקדימו לסגור את התאריך ככה תצליחו להשיג מחיר יותר הוגן, כל צלם חתונות רוצה למלא את היומן שלו. אם אתם תהיו אלו שיצלחיו להגיע ראשונים לתאריך המיוחל ולסגור מולו הוא כמובן יוכל להוזיל לכם את המחיר. אל תשכחו שדווקא בימים האלו צלמי החתונות לא עבדו תקופה ארוכה והם מצפים לסגור כמה שיותר תארכים. אם תקדימו תצליחו להשיג הוזלה במחיר.

השוואת מחירים נכונה

השוואת המחירים בין צלמי החתונות צריכה להיעשות בצורה נכונה. כלומר, אתם צריכים לוודא מה בדיוק אתם מקבלים מכל צלם חתונות לפני שאתם סוגרים מולו, לכל צלם יש את חבילות הצילום שלו, מה שאומר שבדך כלל הן כוללות דברים אחרים, למרות שהבסיס הוא זהה בין צלמי החתונות עדיין קיימים הבדלים של שעות עבודה באירוע, אנשי צוות שיעבדו, עריכות וידאו ותמונות מוגבלות או בסיסית, כל אלו דברים שמשפיעים על המחיר באופן ישיר ויש לבחון אותם בכדי לבצע השוואת מחירים נכונה ומדויקית.

מה כוללת חבילת הצילום?

אם אתם רוצים לדעת כמה עולה צלם לחתונה אתם צריכים להבין קודם כל מה כוללת החיבלה ועל מה אתם משלמים.

ככל שתכירו את חבילת הצילום ותדעו על מה אתם משלמים אתם תדעו אם יש בחבילה דברים שאתם כלל לא צריכים כמו למשל מספר אלבומים גדול במיוחד, הרי ברור לכם שאלבום החתונה יהיה רק ימים בודיים מונח בסלון שלכם ואתם תסתכלו עליו, מיד לאחר מכן הוא יכנס לארון וישכב שם לא מעט זמן, אותו הדבר גם סרט החתונה אתם תצפו בו לכל היותר פעם עד פעמים ולא יותר.

אם יש בחיבלת הצילום דברים שאתם לא צריכים כמו למשל צילומי רחפן, למרות שזה משהו מיוחד הורדה של צילומי רחפן תחסוך לכם אלפי שקלים.

צילום חתונה לא נגמר רק בחתונה

אם בעבר צילום חתונה היה רק צילומים ביום החתונה, היום זה כולל גם צילומי save the date, צילומי טראש וצילומי זוגיות. בכדי להשיג מחיר הוגן יותר נסו לראות אם אתם לא ממש רוצים לבצע עוד ימי צילומים כאלו אתם יכולים להוריד אותם מחבילת הצילום ולהגיע למחיר הרבה יותר הגיוני. נכון ש less is more  אבל אם יש דברים שאתם ממש רוצים ומרגישים שאתם חייבים שהם יהיו חלק מהחתונה שלכם אז אל תוותרו עליהם.

תגובות