משכנתא לצורך דירה להשקעה

משכנתא לצורך דירה להשקעה

תכנון לתווך הרחוק והשקעה בדירה שתתן הכנסה טובה לעתיד כאשר כושר ההתפרנסות ירד, הינה חשיבה נכונה ופרקטית. תחום ההשקעות בנדל”ן הוא התחום המבטיח ביותר. החוק הבסיסי ביותר בכלכלה נשען על היצע וביקוש, הנדל”ן הינו תחום מבוקש כהשקעה עתידית בדיוק בשל חוק ההיצע והביקוש. כמות קרקעות מוגבלת וגידול מתמשך באוכלוסייה, כמו גם נישואים, גירושים, מעברי מגורים ועבודה, יבטיחו שלתחום הדירות יהיה תמיד ביקוש. השקעה בנדל”ן מייצרת הכנסה קבועה מתשלומי השכירות על הנכס וגם יכולה להביא תשואות מרשימות בתנאים מתאימים. להרחבה לחצו כאן

כאשר מעוניינים במשכנתא לצורך רכישת דירה להשקעה הבנק מעמיד קריטריונים מוקפדים ורף גבוה מאד של הוכחת הכנסות על מנת לאשר בקשה זו ולתת את הלוואת המשכנתא לרוכשים. הבנק דורש 50% של הון עצמי על מנת לאשר את ההלוואה. זהו סכום מאד רציני שמרבית האזרחים ממעמד הביניים במדינה יתקשה לעמוד בו. מסתבר שיש מה לעשות. ייעוץ משכנתא מקצועי יכול להועיל ברעיונות יצירתיים ומתן פתרונות אמיתיים ומועילים למצב. תוך שמירה על הבטחון הכלכלי של רוכשי הדירה ועל האינטרסים האישיים שלהם ובהתאמה אישית מקסימלית.

היתרונות של ייעוץ משכנתא: 

  • ייעוץ נכון יעזור בבחירת הנכס שיניב את התוצאות הטובות ביותר.
  • יועיל בהכנת תיק הבקשה למשכנתא לבנק והכנתו
  • ידאג לאישור למשכנתא מהבנק
  • יחסוך הוצאות מיותרות
  • יסייע במניעת טעויות אשר להן השלכות כלכליות משמעותיות לאורך שנים
  • יאפשר ללקוח ראש שקט ובטחון שהתהליך יתנהל נכון ואחראי

כיום חיוני ביותר לקחת יעוץ משכנתאות אשר ישמור על טובת הרוכשים וישים בעדיפות ראשונה את אינטרס רוכשי הדירה ולא את אינטרס הבנקים. כפי שכאשר נגשים למשפט חשוב, לא יעלה על הדעת ללכת ללא עורך דין המתמחה בתחום ומקצועי בעבודתו.

כאשר נגשים לבחור יועץ משכנתא יש לעשות בדיקה מקיפה ולבחון שהיועץ בעל ניסיון בתחום, שהוא מקצועי, אמין ושניתן לסמוך עליו שישמור על כספינו. כמו כן כדאי לבדוק האם יש לו המלצות ולבדוק את שכר הטרחה אשר גובה.

לא בכדי ייעוץ משכנתא מבוקש היום על יותר ויותר רוכשי בתים. לאור ניסיון העבר ולאור העובדה שבאמת ניתנות תוצאות מאד חיוביות בייעוצים מהסוג הזה. האזרח הפשוט מעדיף להיעזר באיש מקצוע שייקח אחריות על התהליך המורכב והמסורבל ואשר הינו מקצועי בעבודתו. שיוכל לתרום לרוכש הנכס את מקסימום התמורה על מינימום השקעה. בסכומים של משכנתא מדובר בחיסכון של הוצאות בסכומים נכבדים ביותר. 

שכר טרחת יועצי המשכנתאות לא יקר ביחס לתמורה הגדולה שהם מעניקים ללקוחותיהם. הם מחזיקים בידע בלתי מבוטל בנוגע לאפשרויות ההתנהלות במשכנתאות. הדבר מתבטא בתזמונים מהודקים, במכרזים, בבניית התיק, שמאות ועוד. היכולת לבחור את הנכס הנכון והקבלן המתאים. במרבית המקרים הרוכשים אינם מחזיקים בידע זה ולכן צריכים ומעוניינים בשרות של ייעוץ משכנתאות.

תגובות