כתב אישום נגד תושב יהודה ושומרון בן 20, בגין אינוס ומעשים מגונים תוך גרימת חבלה של קטינה בת 16 וכניסה ושהייה בישראל שלא כדין

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד שירה סוכצקי כפיר, הקטינה מתגוררת באיזור עמק חפר. הנאשם, תושב יהודה ושומרון, שהה בישראל שלא כדין.

ב- 14.4.21 בשעות הצהריים המוקדמות, חזרה הקטינה בהסעה מבית הספר לאיזור ביתה. באותה העת, עסק הנאשם ברעיית צאן בשדות סמוכים. לאחר שהקטינה ירדה מההסעה, היא החלה לצעוד בשביל כורכר. בשלב מסוים, הנאשם הבחין בה ורץ לכיוונה במהירות. הנאשם פנה לקטינה ואמר לה כי הוא “לא מבין עברית טוב” וכן שאל אותה היכן היא מתגוררת. הקטינה השיבה לו כי היא מתגוררת בסמוך.

הנאשם קרב לקטינה אשר בתגובה התרחקה ממנו כדי להמשיך בהליכתה, ואילו הנאשם עמד מולה וסימן לה עם ידיו כי תשחק איתו במשחק “אבן נייר ומספריים”. הקטינה, אשר חששה מהנאשם, נענתה לבקשתו ולאחר מכן פנתה להמשיך בדרכה. אז, חסם הנאשם את דרכה ודרש שתשחק איתו שוב. לאחר ששיחקו שלוש פעמים נפרדה הקטינה מהנאשם ואמרה לו “ביי” ואילו הנאשם אמר לה: “לא”.

הקטינה המשיכה בדרכה והנאשם פסע בסמוך אחריה בשביל. בתגובה, פנתה הקטינה לנאשם ושאלה אותו “מה אתה רוצה?”. הנאשם השיב לה: “נשיקה” והצביע על לחיו. הקטינה סירבה לבקשתו ובתגובה, תפס אותה הנאשם בכתפיה וניסה לנשקה בפיה. הקטינה הזיזה את ראשה והנאשם נשק ללחיה. הקטינה הדפה את הנאשם ממנה ואמרה לו: “חלאס”. הנאשם התעלם ודרש מהקטינה כי תנשק אותו בשפתיים. הקטינה, אשר חששה מהנאשם, נשקה ללחיו בכדי שיתן לה להמשיך בדרכה. מיד לאחר מכן, החלה הקטינה לצעוד במהירות במטרה להימלט מהנאשם. הנאשם רדף אחריה, חנק אותה בגרונה באמצעות מרפקו מאחור וגרר אותה לתוך השדה. הקטינה נאבקה בנאשם באמצעות ידיה והתחננה שיעזוב אותה, תוך כדי שהיא צועקת “הצילו”, אך הנאשם המשיך בגרירתה אל השדה ואמר לה: “רק קצת, רק קצת”.

מיד לאחר מכן, הנאשם ביצע בקטינה מעשים מגונים ואונס תוך גרימת חבלה, תוך שהוא מתעלם מתחנוניה וזעקותיה שיחדל ממעשיו. בהמשך, הצליחה הקטינה להוציא את הטלפון הסלולרי שלה מכיסה, התקשרה לאביה וצרחה בצעקות שבר, אימה ובכי כי אונסים אותה ואת המיקום בו היא נמצאת. כשהנאשם שמע את קולו של אביה של הקטינה בוקע מהטלפון, הוא ניסה לחטוף את הטלפון מידיה, אך היא הרחיקה את הטלפון ממנו. בתגובה, השליך אותה הנאשם על הארץ ונמלט בריצה מהמקום. כתוצאה ממעשי הנאשם, נגרמו לקטינה חבלות רבות.

בבקשת המעצר כתבה עו”ד סוכצקי כפיר כי “..כעולה מכתב האישום, מדובר באירוע חמור של “אונס בשדה” בו המשיב שיחר לקרבן לטרף באור יום, עת פסעה חזרה מבית הספר אל ביתה, ואנס את הקטינה באלימות תוך שהוא מותיר בה חבלות ומתעלם מזעקותיה ותחנוניה. המשיב לא חדל ממעשיו אלא לאחר ששמע את קולו של אביה של הקטינה שבקע מתוך מכשיר הטלפון שלה בשל תושייתה של הקטינה אשר התקשרה אליו תוך כדי ביצוע האונס…. נסיבות האירוע מלמדות כי מדובר באדם מסוכן אשר לא שלט בדחפיו המיניים ולא בחל להשתמש בכח ובאלימות כנגד קטינה כדי לספק את יצריו. נסיבות האירוע מלמדות בהכרח כי אין כל חלופת מעצר אשר תבטיח את מטרות המעצר”.

תגובות