מגן הציון לשבח מוענק לאורית בראון, עובדת עיריית כפר סבא במסגרת מבצע “העובד המצטיין” ע”ש נח מוזס

אורית בראון עובדת העירייה מאז 2001. בין תחומי אחריותה: ממונה על תחום הנגישות, ממונה עירונית בנושא קורונה וממונה על מניעה וטיפול בהטרדות מיניות בארגון;

רפי סער, ראש העיר כפר סבא: “אורית מהווה מודל לחיקוי על חשיבה יצירתית וחריצות מעוררת השראה. עבודתה המסורה מזה שנים רבות ראויה לשבח”.

מקור לגאווה: אורית בראון, עובדת עיריית כפר סבא, קיבלה היום (3.5) תעודת הוקרה על הצטיינותה, יעילותה והישגיה בעבודה לשנת 2020. בנוסף לתעודה שהוענקה לבראון בידי ראש העיר, רפי סער, מוענק לאורית בראון מגן הציון לשבח, במסגרת מבצע “העובד המצטיין”. אות הציון לשבח יוענק בטקס שנתי, אשר ייערך בבית ידיעות אחרונות.

 

  • הצטרפו אלינו לקבוצת ווטסאפ לקבלת החדשות, האירועים החשובים והמבצעים השווים בכפר סבא – לחצו כאן
  • כפר סבא שלנו – הקבוצה הגדולה, המובילה והמשפיעה בכפר סבא בפייסבוק – לחצו כאן להצטרפות

 

 

אורית, העובדת בעירייה מאז שנת 2001, משמשת כממונה על תחום הנגישות בעירייה, ממונה עירונית בנושא הקורונה וכן כממונה על מניעה וטיפול בהטרדות מיניות בארגון. במסגרת תפקידה כיום, אורית מייעצת ומדריכה את עובדי הרשות לגבי חובותיהם בביצוע התאמות נגישות על פי חוק הנגישות, ואחראית על תכנון וביצוע תוכניות עבודה בתחום.

במכתב ההמלצה של עיריית כפר סבא, נכתב בין היתר: “אורית עובדת מסור, מקצועית, חרוצה ובעלת יחסי אנוש מצוינים המבצעת משימה שמוטלת עליה על הצד הטוב ביותר. אורית לוקחת על עצמה יוזמות חדשות וניחנה בחשיבה יצירתית וחדשנית. עבודתה של אורית בתחום הנגישות מאופיינת באחריות רבה, דבקות במשימה והיכולת לחבר עובדות ועובדים מכל קצוות הארגון, למטרה החשובה”.

כמו כן, נכתב על תפקידה כממונה עירונית בנושא הקורונה: “העיסוק בקורונה דורש אחריות והקשבה רבה לשטח ואורית נכנסה לתפקיד זה עם מוטיבציה גבוהה ומצליחה למלא אותו במקצועיות”. על פעילותה כממונה על מניעה וטיפול בהטרדות מיניות, צוין: “מדובר בתפקיד התנדבותי שאורית לקחה על עצמה ומבצעת אותו במסירות רבה. תפקידה הנוסף של אורית הוא ממונה על מניעה וטיפול בהטרדות מיניות בארגון. היא תורמת רבות להסדרת הנושא, קידום מרחב עבודה בטוח ונעים לכלל העובדות ועובדים ויצירת סביבה מיטיבה ומכבדת”. עוד בין התפקידים אותם מילאה אורית בעברה: מזכירת ראש העיר ומנהלת פרויקטים באגף החינוך העירוני.

רפי סער, ראש העיר כפר סבא שיבח את אורית בראון על זכייתה, ואמר: “זכייתה של אורית אינה מפתיעה כלל, עבודתה המסורה מזה שנים רבות במסגרת העירייה ראויה לשבח. אורית מהווה מודל לחיקוי על חשיבה יצירתית, וחריצות מעוררת השראה. פעילותה עומדת בסטנדרטים גבוהים ביותר, למען תושבי כפר סבא ועובדי העירייה. היום, התור שלנו להודות לה על עשייה מכל הלב”.

איתי צחר, מנכ”ל העירייה: “גאווה גדולה לעירייה ולעיר על עובדים ומנהלים מסורים אשר פועלים ללא לאות לשרת את הציבור באדיבות, מצוינות ומקצועיות, ברכות חמות לאורית על זכייתה ואני בטוח שגם בשנים הבאות תמשיך לשרת את ציבור תושבי העיר במסירות אין קץ”.

תגובות