כפר סבא: משחקי רצפה של פעם ברחבת הקולנוע המיתולוגי

קולנוע חן המיתולוגי, שנסגר במהלך שנות ה-90, זכור היטב למי שגדל בכפר סבא באותן שנים. מאז שנסגר, לפני כמעט 30 שנה, הוא והרחבה המקיפה אותו עומדים שוממים ומוזנחים. לאחרונה, יצאה עיריית כפר סבא בפרויקט שמטרתו לשפר את מראה המקום למרכז קהילתי עבור תושבי שכונת יוספטל, קפלן וגבעת אשכול.

על רצפת רחבת הקולנוע צוירו משטחי משחק ענק צבעוניים, ביניהם: ים-יבשה, קלאס ואפילו ארץ עיר. כל המשחקים עומדים לרשות הרבים במטרה לספק לילדי העיר מקום לשחק בו לקראת החופש הגדול הקרב ובא

רפי סער, ראש העיר: “כשאני הייתי ילד, נהגנו להכין ולצייר לעצמנו על האספלט משחקים חברתיים. כעת, אני גאה לחזות בדור העתיד שלנו משחזר את אותם משחקי ילדות נוסטלגיים. נמשיך לעבוד בשיתוף תושבי העיר ובאמצעות כלים יצירתיים על מנת ליצור מרחבי תרבות ופנאי לרווחת הקהילה”.

בנוסף, תשמש הרחבה לאירועים קהילתיים וססגוניים שיכללו הפנינג מיוחד, אומנים מקומיים, דוכני מכירה ועוד. אירוע קהילתי ראשון ייערך ב-10.5.21. את הרחבה תקשט תאורה ייחודית, שתאפשר לקיים פעילויות גם בשעות החשכה.

יוזמת הסדרת רחבת הקולנוע המיתולוגי, נעשתה בהובלת ראש העיר, רפי סער. הרעיון נולד מתוך הבנה כי לא ניתן לשפץ את מבנה הקולנוע שמוגדר כיום לשימור. חרף המגבלות, ראש העיר הנחה להחיות את המקום לטובת מרכז קהילה ותרבות. לשם כך, ערכה העירייה סקר בקרב כ-700 תלמידי בית ספר רמז, אשר בחרו את המתקנים הצבעוניים שהוקמו ברחבה.

הפרויקט בשיתוף אגף קהילה וחברה והאגף לחזות העיר.

תגובות