מצעד הגאווה והסבלנות יתקיים ברעננה בתאריך 8.6.2021, יום שלישי, בהובלת תנועות וארגוני הנוער בעיר

מצעד הגאווה והסבלנות יתקיים ברעננה בתאריך 8.6.2021, יום שלישי, בהובלת תנועות וארגוני הנוער בעיר, בשותפות עם עיריית רעננה, אשר תסייע ותתקצב את הפעילות.

 

ראש העיר חיים ברוידא, יחד עם סגנית ראש העיר ענבר הוכברג וחבר המועצה ארז ברט, קיימו פגישה בשבוע שעבר עם נציגי תנועות וארגוני הנוער בעיר. העירייה נענתה לבקשות בני ובנות הנוער, ביניהן גם להאריך את מסלול המצעד ולסיימו באירוע גאווה גדול בסוף המסלול, וכן תסייע העירייה ותתקצב את הפעילות בהתאם לצרכים שעלו בישיבה.

על פי המתווה המצעד, שהינו הארוך והמושקע ביותר שהתקיים עד כה, יעבור בחלקו המערבי של רחוב אחוזה, מרחוב הנשיאים, יחצה את רחוב ירושלים ויסתיים בהתכנסות הצועדים בפארק לנאומים והופעה.

 

בנוסף, כמידי שנה, העירייה תציין את חודש הגאווה במגוון פעילויות ואירועים לכל תושבי העיר.

 

חיים ברוידא ראש העיר: “רעננה שלנו היא קהילה מגוונת, מכבדת, מכילה ואוהבת. כנבחר ציבור, מתקיימת אצלי האחריות לשים על סדר היום את נושא הסבלנות וההכלה. אפשרתי לנציגי תנועות וארגוני הנוער לקבוע את מתווה ואופי האירוע, ואני גאה מאד בתהליך ובתוצר שהם החליטו עליו. העירייה תסייע ותתמוך במצעד ואעשה הכל כדי שכולם ברעננה ירגישו שווים בין שווים”.

 

בתמונה – הפגישה שהתקיימה בין ראש העיר חיים ברוידא, סגנית ראש העיר ענבר הוכברג וחבר המועצה ארז ברט עם נציגי תנועות וארגוני הנוער

תגובות