חתונה בעמק חפר

ישנם לא מעט אזורים בישראל, בהם אפשר ליהנות מאווירה של קסם לעריכת אירוע מנצח. אחד מהאזורים האלה, שגם נחשב לאחד היותר מבוקשים ויותר פעילים בעולם האירועים הוא אזור השרון. חתונה בעמק חפר יכולה להיות בדיוק מה שאתם מחפשים, גם אם אתם לא גרים בנתניה, בכפר סבא או אפילו בתל אביב. אבל מה הופך את האזור הזה לכל כך אטרקטיבי? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

אזור השרון – המרכז החדש

כשבוחנים את מפת ארץ ישראל, אזור גוש דן או גן אירועים בשרון הוא בהחלט הלב של הלב של המדינה, אבל בתחומים רבים, אזור המרכז כולל בתוכו שטחים גאוגרפיים גדולים מסביב ובמקרים מסוימים המרכז יכול גם לזוז גם מעט דרומה או צפונה. אזור השרון הוא דוגמא נהדרת לאזור המרכז שנוטה מעט צפונה בכל הקשור לבחירת מקום לעריכת אירוע. אזור השפלה הוא דווקא זה שזכה לטייטל של אזור המרכז הדרומי גם בכל הקשור לעולם האירועים. בעולם הזה, המרכז האמיתי נותר קצת בחוץ, בעיקר בגלל שיקולי מזג אוויר, צפיפות, תחבורה ויוקר מחייה. אבל הבחירה לערוך חתונה בעמק חפר שבאזור השרון היא לא רק בחירה במיקום גאוגרפי אלא גם בקסם של אווירה, שלא ניתן למצוא במרבית אזורי הארץ, לבטח לא באזור המרכז.

 

אזור השרון – אקלים, מיקום ואווירה

אזור השרון הוא אזור עתיר בקרקעות חקלאיות, שדות מעובדים, יערות עבותים ופראיים והמון המון ירוק מסביב. האזור כולו מאוכלס בעיקר במושבים וישובים קהילתיים קטנים ובסך הכל משדר אווירה כפרית אותנטית, ממש כפי שניתן להרגיש בטוסקנה. על כך אפשר להוסיף את מזג האוויר, שאמנם לא שונה באופן דרסטי מזה של תל אביב, אבל בהחלט נהנה מרמת לחות נמוכה יותר בקיץ ומרמת טמפרטורות כמעט זהות לאלו שבתל אביב. מכל הסיבות האלה, רבים רואים באזור השרון כאזור אטרקטיבי במיוחד לעריכת אירועים, במיוחד עבור אירועים שבהם מבקשים בעלי האירוע להדגיש את האווירה הכפרית האותנטית.

 

חתונה בעמק חפר – לא לנתנייתים בלבד

במרבית המקרים, המקום בו תערך חתונה הוא בקרבת אזור המגורים של החתן והכלה או באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל ארטיסטה , אבל לא בהכרח. ככלל, השיקול של מיקום החתונה נובע בעיקרו מהאזורים הגאוגרפיים מהם מגיעים מרבית האורחים. אם החתן והכלה החליטו לעבור למושב בדרום הרחוק, אבל כל בני המשפחה מתגוררים דווקא בצפון, יהיה זה נכון לבחון את עריכת האירוע דווקא באזור הצפון, או לכל היותר המרכז הצפוני על פני גרירתם של האורחים לנסיעה ארוכה לכל אורך הארץ. חתונה בעמק חפר יכולה להתאים לכל מי שעורך חתונה ומחפש מקום מרכזי באזור שבין ירושלים וחיפה וכשמחברים את העובדה הזאת עם תנאי מזג האוויר במקום, עם אווירת הכפר האותנטית הקסומה, זוהי בהחלט אופציה שכדאי מאוד לשקול גם אם אתם לא ממש גרים בקרבת מקום.

תגובות