טקס הסרת הלוט והכרזת היכל הספורט ע”ש יצחק שלום התקיים השבוע

בטקס נכחו ראש העיר, רפי סער; סגן ראש העיר, דני הרוש; המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הספורט אורן כהן; מנהל רשות הספורט, שאול מיטלברג; בני משפחת שלום; חברי מועצת העיר והנהלת מועדון הכדורסל. יואב חביב וחברים רבים

יצחק שלום ז”ל ממקימי מועדון הכדורסל הפועל כפר סבא, שימש כיו”ר המועדון בין השנים 1991-1997. מועדון הכדורסל שפעל בימים הראשונים עם 8 קבוצות, צמח והתרחב וכיום כולל כ-40 קבוצות ו-3,000 ילדים מתאמנים.

בתום הטקס נערך במקום פלייאוף כדורסל ליגת על לנוער הפועל כפר סבא נגד הפועל עמק חפר.

ראש העיר רפי סער, אמר במהלך הטקס: “יצחק שלום שהיה ממקימי מועדון הכדורסל הפועל כפר סבא, הותיר אחריו מורשת ענפה וספורטאים רבים בכפר סבא, שחבים לו רבות. האהבה לספורט מילאה את יצחק שלום בכל רמ”ח איבריו, ופועלו תרם רבות לכך שמועדון הכדורסל יהווה כיום את המועדון הגדול בישראל. קריאת ההיכל ע”ש יצחק שלום, היא דרכנו להוקיר את פועלו ואת תרומתו לקידום הכדורסל בעיר ולהנצחת מורשתו שמלווה אותנו עד היום”.

חביב כתב “שאפו ענק לרפי ודני. ראש העיר וסגנו…. מרגע שבעיית העיכוב הונחה לפיתחם… ועד הרגע הגדול לו זכינו אתמול…זרימה מהירה. נחושה. נכונה. כל הכבוד. תודה רפי בשמי ובשם כל היורי”ם באגודה לדורותיהם. יש רבים וטובים שהביאו אותנו ליום הגדול… אך אמנע מלהזכיר שמות שמא אגרע מאן דיבעי. וכך מצאנו עצמנו אתמול אורחים בטקס מכובד בו הוסר הלוט באולם הכדורסל העירוני בהרצוג כשהוא נושא בגאון צנוע אך מוצדק…ומעתה… סוף טוב הכל טוב… זהו האולם של איציק. למען הגילוי הנאות… איציק שלום ז”ל…חבר אהוב ויקר שלי…אך באותה נשימה אסוח חד משמעית…הצדק הושלם בטקס אתמול. טקס שאיציק ומישפחת שלום הניפלאה יחד עם תושביי המושבה כה ראויים לו. לא אשכח את היום בו הגיעו למישרדי איציק שלום ואבי יבין… שניים מצדיקיי המושבה… עמדתי באותה עת בראש מועדון הכדורגל. איציק הציג את מישנתו. תורתו. אמונתו. חזונו. חלומו. לחזות בילדיי המושבה משחקים כדורסל..ולא רק כדורגל…כשהיהלום שבכתר…קבוצת בוגרים ייצוגית… איציק ואבי…יחד עם הרוח הגבית של שאולי… חולמים ברם החלטיים ונחושים. בכוחי הדל גייסתי את המישרד וסייעתי להם במיתוג. שיווק. פירסום. איציק ואבי יחד עם הרבה אנשים טובים… נטלו חזון וחלום והפכו אותו למציאות…מציאות אמרתי…אימפריה. מועדון הכדורסל הגדול ביותר הישראל. וכל מי שמכיר את איציק שלום תהא מנוחתו עדן…. את תרומתו הגדולה להגשמת חזונו יסכים איתי. זכינו…מעתה נאמר היכל השלום. ההיכל של איציק שלום האיש האדיר עם הלב הכביר. תודה לרפי. תודה ליובל הבן הממשיך. לאחותו קרן ולאחיו חיים. תודה לשלושת נכדיו של איציק …המכדררים כבר במועדון הענק שהגה. ייסד. בנה סבא איציק המדהים. רפי.. עכשיו ליעד הבא שלך. בית המיתנדב ע”ש הדסה שיינפיין ז”ל שהניחה את היסודות במושבה לאירגוניי המיתנדבים המופלאים שלנו”.

תגובות