תלמידי יצחק שדה פינקו את לוחמי האש והשוטרים בכפר סבא במנות פלאפל שרכשו

״יַלְדֵי יִצְחָק שָׂדֶה מְאִירִים אֶת הָעִיר בְּאַהֲבָה – מבצע פלאפל״ יוצא לדרך: הנהגת הורי קהילת יצחק שדה, נרתמת לחיזוק לוחמי העורף שעובדים לילות כימים, כדי לאפשר לכולם לעבור את הימים המורכבים שעוברים עלינו בבטחה
כמחווה לאות הוקרה ותודה על פעילותם, רכשו התלמידים וההורים ללוחמי האש והשוטרים בכפר סבא מנות פלאפל, מכספי התרומה של הורי וילדי בית הספר יצחק שדה שנאספו במהלך השנה “אין ראוי יותר מלתרום להם ככל שאפשר בימים אלו”.

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק כפר סבא שלנו – לחצו כאן

מרב נורובטי, מנהלת בית החינוך יצחק שדה על פרויקט הנתינה המקסים: ״קהילת יצחק שדה הנפלאה ממשיכה להאיר את העיר באור הנתינה, התמיכה וההוקרה לאלה אשר פועלים ללא לאות , בימים אלה, לרווחת כולנו. גאה להיות חלק מקהילה, אשר מובילה חינוך ערכי הלכה למעשה כחלק מתהליך חינוכי מתמשך. אני מאמינה כי ׳דוגמא אישית היא לא מקור ההשפעה העיקרי על אחרים – היא המקור הבלעדי׳ (אלברט שוויצר). נאחל לכולנו ימי נחת ושגרה מיטבית״.

יו”ר הנהגת ההורים, הדס רוסו, מודה לכל מי שסייע וגם לאלו שרצו לסייע במבצע הפלאפל ללוחמי כיבוי אש ולשוטרים בכפר סבא, ובמיוחד- למודי חלפון, לגלית גלבוע, לאלמה, מיכאלה ומיה גולן, לשון ואיתי שלמה, וליהלי, ליה ורום רוסו.

תגובות