סרטוני תדמית ואנימציה לעסקים

השיווק הדיגיטלי נשען היום על שלוש שיטות מרכזיות לקידום מותגים, מוצרים ושירותים. הראשונה והקלאסית מכולן היא, כמובן, כתיבת התוכן. השנייה היא העלאת תמונות, בין אם אלה תמונות תדמית מלוטשות ובין אם תמונות מהשגרה היומיומית בעסק, ואפילו מודעות מעוצבות ומרשימות. הדרך השלישית, וללא ספק המועדפת מכולן, כוללת את סרטי התדמית והאנימציה. למה זו האופציה האידאלית ומה חשוב שיהיה בסרטון המנצח שלכם? התשובות לפניכם.

 

סרטוני תדמית חוסכים אלפי מילים

את הקלישאה הידועה גם אתם בוודאי מכירים, ואכן אפשר להסכים כי תמונה שווה אלף מילים. עם זאת, על פי אותה נוסחה פשוטה אתם יכולים רק לדמיין כמה מילים שווה סרטון וידאו אחד מדויק. סרטי אנימציה ססגוניים ומלהיבים מושכים המון תשומת לב, ובתוך דקה וחצי בלבד תוכלו לספר ללקוחות הפוטנציאליים את כל מה שהם צריכים לדעת. סרטון תדמית משעשע או מרגש יפרוט על מיתרי הרגש של הגולשים, ויעודד אותם לבצע פעולה. הפקת הסרטון המנצח היא בדיוק מה שאתם צריכים כדי להגיע אל הקהל – ולהותיר את חותמכם.

 

איך נראה סרטון התדמית המנצח?

אז איך תוכלו לנצל את הפלטפורמה המצוינת הזו ולהפיק מהסרטון שלכם את המירב? בתור התחלה, כדאי להגדיר באופן ברור ומדויק מה המטרה שלכם. הסרטון שתפיקו יכול לקדם את המותג, מוצר מסוים, שירות חדשני וכל מסר אחר שתבחרו. רק לאחר שתגדירו יעדים ברורים ומסרים ממוקדים תוכלו להתקדם אל השלב הבא, ולמצוא את הדרך היצירתית להעברת המסרים שלכם. יכול להיות שדמות מונפשת מדליקה תעשה את העבודה ותשמש מעין “דוברת” שתייצג אתכם גם בחומרים שיווקיים בעתיד, ויכול להיות שעדיף לכם לשלב סיפורי לקוחות או ראיונות עומק. כל החלופות על הפרק, לכם נותר רק לבחור.

 

מסר חד וברור – קצר וקולע

בין אם תבחרו להפיק סרטי אנימציה, מצגת עם הנפשות מיוחדות, שילוב של קטעי ארכיון או ראיונות עם לקוחות, המסר שלכם חייב להיות ברור מאוד, וכדאי להעביר אותו בזמן קצר. היום לגולשים ברשתות אין זמן פנוי, ואת תשומת הלב שלהם נצטרך ללכוד בתוך שניות. את המסר כולו נידרש להעביר להם בתוך דקה, לכל היותר דקה וחצי. לכן מומלץ להיעזר בחברת הפקות מקצועית ועתירת ניסיון, שתעזור לכם להישאר ממוקדים ותציע את כל הרעיונות הטובים ביותר לקידום המסרים שלכם באופן ברור מאוד, וגם בזמן קצר מאוד.

 

צוות קלמנטינה הפקות סרטים ילווה אתכם לכל אורך הדרך, משלב גיבוש הרעיונות וסיעור המוחות, ועד לעריכתו הסופית של הסרטון המושלם עבורכם. כדי לצאת לדרך אתם מוזמנים לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://clemantinafilms.co.il/ או ליצור עמנו קשר כבר עכשיו בטלפון מספר: 077-9966221.

תגובות