נדל”ן מתעורר באור עקיבא 

עד לפני כמה שנים אור עקיבא הייתה עיירת פיתוח מנומנמת שרוב תושבי ישראל לא הכירו. הם חלפו על פניה בדרך לחיפה, ידעו שהיא ממוקמת ליד קיסריה ולא הרבה מעבר לכך. 

התושבים הוותיקים של אור עקיבא גרו לאורך שנים בשכונות הוותיקות במבנים ישנים, הדומים לאלו שרואים ביישובים שנבנו לאחר קום המדינה . 

המהפך של אור עקיבא 

אך משנת 2001 אור עקיבא עברה מהפך, הגדילה באופן משמעותי את כמות התושבים בה ובעקבות מהלך זה היא הפכה לעיר. תושביה נהנים מיתרונות רבים וזו הסיבה שסחפה עולים חדשים ותושבים מיישובים אחרים לעבור לגור באור עקיבא.

המיקום האסטרטגי שלה הוא נוח מאד לתושבים, קל להם מאד לצאת למקום עבודתם באמצעות אחד מכבישי האורך 2 או 4 הממוקמים בסמוך לעיר, הם נהנים מהקרבה לחדרה, לקיסריה וליישובים נוספים כמו גבעת עדה ופרדס חנה. כמו כן גם מהקרבה לים ומשמורות הטבע שקיימות בסביבה ולכן הם יכולים ליהנות מכל העולמות. 

מגורים באור עקיבא 

לאור התוספות המרשימות בכמות התושבים, החלו בבנייה מאסיבית באור עקיבא ועם השנים הוקמו בה שכונות חדשות כמו שכונת היובל, נווה אור ואור ים. חלק מהמבנים נבנו במסגרת מחיר למשתכן וכללו אלפי יחידות דיור ובבניינים אחרים נמכרו דירות במכירה חופשית ובמחירים אטרקטיביים.

השילוב של המיקום הנפלא, המחירים הנמוכים ושפע המבנים החדשים דרבן אזרחים רבים לרכוש דירות וכך כפטריות אחרי הגשם התמלאו כל הדירות החדשות במשפחות חדשות שמילאו את העיר. 

העירייה הקדישה מחשבה רבה לכל הנושא התכנוני של העיר בסביבות המגורים החדשות וכך הוקמו גני ילדים ובתי ספר איכותיים, גני שעשועים לילדים, מרכזי תרבות ומרכזי בילוי ומסחר. 

הדיור באור עקיבא 

מי שמעוניין לעבור לגור בעיר זו או שהוא גר בעיר, אך מעוניין לשפר את תנאי הדיור שלו רואה היצע נרחב של מקומות דיור הן ברחובות הוותיקים של העיר שמבצעים בהם תהליכים של התחדשות עירונית והן בשכונות החדשות.

הלקוחות יכולים לרכוש דירות קטנות בנות 3 חדרים שמתאימות בעיקר לרווקים או למשפחות צעירות, דירות גדולות ויפהפיות בנות 5-4 חדרים בשכונות החדשות שכוללות בדרך כלל גם מרפסות בגדלים שונים, לנוחות מקסימלית של בני הבית.

מבחר הדירות כולל גם דירות מיוחדות כמו דירות גן בגדלים שונים עם גינות רחבות לנוחותם הרבה של בני הבית והילדים שיש להם מרחב עצום. כמו כן דירות גג, דירות דופלקס ודירות פנטהאוז מרהיבות. 

משרד תיווך באור עקיבא 

הדרך המתאימה ביותר כדי לראות את כל הדירות המתאימות בגודלן ובמחיר שלהן, היא להיעזר במשרד תיווך באור עקיבא כיוון שיש להם מאגר גדול מאד של דירות בגדלים שונים וכך קל הרבה יותר לקבל את מלוא המידע ולבחור בדירה שהיא המתאימה ביותר על פי מיקומה.

בואו ותבחרו את הדירה שלכם  בדירות למכירה באור עקיבא

תגובות