סאמר סמארה, פקח עיריית כפר סבא, באגף ביטחון, בטיחות ושירותי חירום, נהרג בתאונת דרכים

סאמר סמארה, פקח עירוני במחלקת הפיקוח העירוני באגף ביטחון, בטיחות ושירותי חירום, נהרג בתאונת דרכים בחמישי האחרון.
סאמר עבד בעירייה במסירות אין קץ, דאג לאחד את העובדים והמחלקה בפרט. תמיד עם חיוך על הפנים ומוכן לסייע.
בדרכו האחרונה ליוו אותו ראש עיריית כפר סבא רפי סער, ראש עיריית טירה ורבים מחבריו לעבודה

לחצו כאן לקריאת כל התגובות המנחמות – כפר סבא שלנו  – הקבוצה של הכפרסבאים

חברתו לעבודה, הפקחית מירי גורביץ ספדה לזכרו: “איך אפשר לכבד אותך בדרכך האחרונה? אבל גרוע מזה, איך אפשר לדבר עליך בלשון עבר? איך אפשר להיפרד ממך כשרק אתמול חיבקת אותנו ונישקת אותנו, תמיד אמרת כמה שאתה אוהב אותנו. כמה שאתה אוהב את כולם. תמיד אהבת את כולם. תמיד בשביל כולם. איש משפחה, משכמך ומעלה, אדם נערץ. חבר מדהים, חבר לעבודה שהוא אח. מלאך. המלאך של כולם היית. תמיד. והיום, התעוררנו לעוד יום, יום שהיה אמור להיות רגיל. לחיבוק שעדיין נשאר מאתמול.
עד ש…הגיעה הידיעה ששברה את כולנו. “סאמר נהרג בתאונת דרכים”. הדרך אליך הזכירה לי דרך שאני אישית כבר עברתי בעבר, דרך של התקווה האחרונה שעוד תחכה לנו בבית שלך, ותצחק עלינו כל כך שהאמנו לידיעה מהחדשות. אבל לא באמת. כמות האנשים שהגיעה לפנינו לביתך, גרמה לדמעות לפרוץ בלי היכולת לעצור. זהו. זה באמת אתה. אתה שהצלחת בדרך שלך לגעת בלב של כולם.
אתה שבדרך שלך היית מי שאתה. וזה היה הדבר הכי יפה שיש…כן אתה. מלאך שלנו, היום מישהו בחר להעניק לך כנפיים אמיתיות…
ובאותה נשימה, שינה לכולנו מסלול חיים חדש, מסלול חיים איתך תמיד, אבל בלעדיך. היה לך מה להגיד על כל דבר, בכל רע תמיד מצאת את הטוב… את האור שמשהו הסתיר אותו…סאמר שלנו, בפעם האחרונה, תגיד משהו, תן לנו לראות את האור גם הפעם…אוהבים אותך … לנצח. חבר יקר, אח. נשמה שלנו”.

איציק שי, מנהלו הישיר בעבודה ספד לו: “סאמר. איש עם אישיות וחיוך צנוע. לב ענק עם נתינה אין סופית. תמיד שם שש לעזור, נדיב בעל נשמה ענקית. גבר שבגברים עשוי ללא חת, לא אחד שמת. היום זה קרה הגורל הכזיב, לקח לנו את אחד הטובים והשאיר אותנו עם הזיכרון והגעגוע. איש יקר אהוב ומיוחד השארת אותנו עם לב דואב ונשמה פצועה. נהוג להספיד את המת ולדבר בשבחו אבל סאמר יא גבר כל מילה בסלע נכון שאנשים לא מושלמים אבל עבורי באמת היית מיוחד וככל שאני מנסה אני לא מוצא משהוא רע להגיד עליך.
אוהב אותך איש יקר. יהיה זכרך ברוך”.

ראש עיריית כפר סבא וראש עיריית טירה, בהלוויתו של סאמר סמארה ז”ל תושב טירה שעבד במחלקת הפיקוח בעיריית כפר סבא ונהרג בתאונת דרכים
הותיר אחריו אישה ו-4 ילדים , אב אחים והרבה חברים כואבים שמסרבים להאמין לנורא מכל.
מאת: אירית מרק

תגובות