איך מפתיעים עם שיר במתנה ביום הולדת?

שיר במתנה ליום הולדת הוא הפתעה מרגשת ומקורית, איך עושים את זה?
הקלטה באולפן הקלטות מקצועי לכל אדם, עבור כל אירוע משמח מתאפשרת במחיר נוח לכל כיס ובאיכות גבוהה כמו הזמרים הגדולים.

מפתיעים עם שיר במתנה ליום ההולדת
שיר במתנה הוא הפתעה מקורית ליום הולדת המגיעה מכם ישירות אל האדם הקרוב ללבכם החוגג יום הולדת או כל אירוע מרגש אחר.
הקלטת שיר ליום הולדת הופכת מקורית עקב בחירת הקלטת שיר קיים שאותו האדם שחוגג אוהב או עשוי לאהוב, קולם הייחודי של כל מקליט ומקליטה, התאמת המקליטים ללחן השיר בהתאם ללווי אישי של המפיק המוזיקלי באולפן, עריכת סאונד מקצועית בסוף תהליך ההקלטה ואם תרצו תוכלו להפוך את השיר לקליפ מתנה.

מי יכול לשיר? כמה יכולים לשיר? ולאיזה אירועים נוספים זה מתאים?
אם אתם רוצים להפתיע עם שיר ליום הולדת או לכל אירוע נוסף אתם לא צריכים לחשוש מזיופים או יכולות מוזיקליות מיוחדות, המקליטים שיר לאירוע הם לא זמרים אלא אנשים המעוניינים להפתיע ולרגש עם מתנה מקורית ומיוחדת וליהנות גם מיום ההקלטה.
הקלטת שיר ליום הולדת ולאירועים נוספים יכולה להתבצע בהקלטת יחיד, הקלטה זוגית והקלטה קבוצתית מהמשפחה או מהחברים.

שיר במתנה מתאים כמתנה מיוחדת לגבר או מתנה מקורית לאישה, מתנה לכל גיל וכן הפתעה מרגשת לאירועים נוספים מלבד יום הולדת: יום האהבה/נישואין, הקלטה לבר ובת מצווה, מסיבת רווקות/רווקים, פרידה מעובד ואירועים רבים אליהם תוכלו להקליט שיר במתנה.

מקליטים שיר במתנה באולפן הקלטות מקצועי
לאחר ששריינתם יום ושעת הקלטה עם “אולפני לי-רון” זה הזמן שלכם ליהנות תוך כדי יצירת מתנה מוזיקלית מרגשת.
למרות שאינכם זמרים היחס והמקצועיות אותם תקבלו זהים לזמרים הגדולים: אולפן הקלטות מקצועי עם ציוד הקלטה וסאונד מתקדמים ליצירת איכות הקלטה ברמה גבוהה מאוד, מפיק מוזיקלי אישי ובעל ניסיון רב שנים בהקלטות לכל סוג אירוע ועריכת סאונד בתוכנות עריכה מתקדמות איתן ישתמש המפיק כדי לערוך את קולכם ולערוך את השיר שלכם לתוצאה הטובה ביותר עבורכם.
במידה וקבעתם עם האולפן גם צילום קליפ לשיר שהקלטתם, תזכו לחוויה נוספת שתשדרג את המתנה ותהפוך אותה ממתנה מוזיקלית מרגשת למתנה ויזואלית מפתיעה, בהשתתפות כל מקליטי השיר ובעריכת וידאו מקצועית.

בסוף התהליך תוכלו להפתיע את האדם הקרוב אליכם עם השמעת השיר או הקליפ במסגרת אירוע או מפגש אישי/משפחתי, לשלוח את הקובץ בוואטסאפ או לשתף ברשתות החברתיות.

תגובות