בשורה להורים הכפר-סבאים: שבוע נוסף של קייטנה בגנים הקצרים ובכיתות א’-ד’ בחודש יולי. שבועיים נוספים באוגוסט לילדי יול”א

כפר סבא היא בין הערים הבודדות בישראל שמרחיבה את מתווה הקייטנות ל-4 שבועות; בגני יול”א תוארך פעילות מסגרות הקיץ עד ל-12.8

שנת הלימודים תשפ”א מתקרבת לסיומה, והורים רבים מחפשים לילדיהם מסגרות חלופיות לימי הקיץ. לקראת סיום הלימודים, הנחה משרד החינוך את הרשויות המקומיות להפעיל את קייטנת “בית הספר של הקיץ” במשך 3 שבועות – עד ה-21.7.

בתוך כך, ובמטרה להיטיב עם הורי וילדי העיר החליטה עיריית כפר סבא בהנחיית ראש העיר, רפי סער, על הארכת תקופת הקייטנות למשך כל חודש יולי – כלומר מתן שבוע נוסף. ההארכה תינתן לילדי הגנים הקצרים ובוגרי כיתות א’-ד’.

במסגרת הגנים הקצרים יופעלו המסגרות בין השעות 07:30-13:00, ובמסגרת גני יול”א פעילות המסגרות תיעשה כמתוכנן בין השעות 07:30-17:00. בקרב כיתות א’-ד’, הפעילות תתקיים בין השעות 08:00-13:00. בנוסף מקרב בוגרי הכיתות, ניתן יהיה להירשם לפעילות הצהרון על-פי בחירה. פרטים אודות פריסת הגנים ובתי הספר, שיפעלו במהלך חודש יולי יפורסמו בקרוב באתר העירוני בכפוף למס’ הנרשמים.

כמו כן, גם במהלך חודש אוגוסט תתקיימנה קייטנות הקיץ במסגרת גני יול”א (יום לימודים ארוך). המסגרות יפעלו עד ה-12.8 בימים א’-ה’ בין השעות 07:30-17:00.

רפי סער, ראש העיר: “בכפר סבא החינוך בראש סדר העדיפויות. על אחת כמה וכמה בתום שנה לא שגרתית ומורכבת ביותר, אנו בעיריית כפר סבא מחויבים להיטיב ככל יכולתנו עם משפחות העיר. ימי החופש הגדול מאתגרים אותנו מידי שנה במציאת פתרונות לילדינו בזמן שאנו ההורים עובדים. מתוך התחשבות בהורים ורצון לפעול למענם, החלטנו להיות בין הערים היחידות בארץ שמרחיבות את שירות הקייטנות. כך נאפשר הארכה נוספת של מסגרות החינוך ומרחב נשימה נוסף להורים הכפר-סבאים”.

תגובות