הורים מהרצוג:” עיריית כפר סבא מפלה התיכונים מול תקציבי מסיבות לחטיבות”

“עיריית כפר סבא מפלה את התיכונים מול תקציבי מסיבות לחטיבות”, כך טוענים הורים מתיכון הרצוג, אשר הערב עורכים מסיבת סיום לתלמידים מתקציב ההורים שאספו הכסף למטרה זו.

לטענתם, החטיבות קיבלו 2500 שקלים תקציב לצורך זה ואילו התיכונים לא.

אם טרם הצטרפתם – לחצו כאן להצטרפות לכפר סבא שלנו – הקבוצה המובילה בעיר

אנה אשכנזי, יו”ר ועד ההורים בהרצוג “בתחילת השבוע נודע לנו כי עיריית כפר סבר מתקצבת מסיבות סיום לחטיבות . קבלת התקצוב בסך של 2500 שח מותנה בכך שהעירייה משלמת ישירות לספק של האירוע תמורת הצעת מחיר וחשבוניות. פנינו ללשכת ראש העיר והפנו אותנו להדס שרעבי, הדס בדקה וחזרה אלנו עם תשובה שלילית. לאחר בקשה נוספת ביקשנו שתפנה למנהלת אגף חינוך בבקשה לאישור מיוחד, לצערי התשובה הייתה שלילית. אנו יודעים שלא כל החטיבות מנצלות את התקציב וביקשנו בכל לשון של בקשה שיעברו לנו. פורסם פוסט בפייס בנושא דוברות של העירייה כתבה שהתיכונים קיבלו הטבה של שימוש באולם התרבות”.

אחת האימהות ציינה “המסיבה שלנו הערב ולא מדובר באלפי שקלים. אנחנו רוצים לתת להם צופרים והעירייה מתחמקת. לא ברורה לנו האפליה הזו”.

מעיריית כפר סבא נמסר: “העירייה פנתה אל כלל מנהלי בי”ס והציעה להם שימוש במתקנים עירוניים כגון היכל התרבות לצורך קיום מסיבות הסיום. כל מנהל בחר היכן לקיים את מסיבת הסיום בהתאם להעדפותיו. אנו מאחלים לתלמידים סיום שנת לימודים מוצלחת!”.

עוד נמסר מהעירייה כי מדובר בהטבה של למעלה מ-10 אלף שקלים.

מאת: אירית מרק

תגובות