הצ’אקליסט המהיר לעסקים לפרסום בגוגל

הרבה מאוד בעלי עסק נסמכים על פרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק על מנת להגדיל את מעגל הלקוחות שלהם , ופרסום מפה לאוזן לא מספיק להם בשביל לצמוח.

אז אם אתה מפרסם דרך סוכנות פרסום דיגיטלית או שאתה עושה הכל עצמאית , יש לנו Checklist  קצר אבל סופר מועיל על מנת שלא תבזבז הרבה כסף מצד אחד ותשיג תוצאות מיטביות. לכן בנינו לכם את הצ’אק ליסט.

  1. בפרסום בגוגל חשוב מאוד לדייק במילות החיפוש שאתם משתמשים. כלומר שימוש במילים בהתאמה רחבה , העלולות להיות טריגר למאות ביטויים שונים תוביל להוצאות מיותרות. כמעט בכל חשבון שרץ יש אפשרות לתקן את התאמות המילים להתאמה מדויקת או התאמה לביטוי. אז טיפ ראשון במדריך שלנו, הוספות עשרות מילות שלילה לקמפיין וצמצום מילים רחבות.

 

  1. כתבו כמה שיותר מודעות שונות לקהלים שונים ובדקו את ההשפעה של המסרים השונים על הקהלים. נסו לפחות 5 כותרות שונות בכל קמפיין ו-3 עד 4 תיאורים שונים. לאחר זמן מה צמצמו את המודעות הפחות ממירות והישארו עם גרסאות חדשות שכתבתם על מנת להמשיך לשפר.

 

  1. אם אתם עובדים עם תקציב יומי קבוע , יתכן שתוכלו להוריד עוד את העלות להקלקה על ידי ניסוי וטעייה של עלויות הביד השונות כמו הורדה של 10% ובדיקה של עמידה ביעדים. לחלופין אפשר גם להשתמש בחלופה של מקסימום קליקים לקמפיין עם הגבלת ביד מלמעלה.

 

  1. הזהרו , מהגדלת התקציב היומי לקראת סוף החודש בקמפיינים השונים. מפרסמים רבים לא מודעים לזה , שהתקציב בגוגל הוא על בסיס של מכפלה של התקציב היומי כפול מספר הימים. לכן אם תפתחו קמפיין חדש ב-5 ימים האחרונים עם תקציב של 50 שקלים ליום, המערכת תנסה ב-5 ימים להוציא מעל 1000 שקלים ולכיוון של 1500 שח כי זה האופן שהתקציב היומי מתעדכן אצלה.

 

  1. השתמשו במדד ההמרות בצורה חכמה . ראשית כל דבר שאתם רוצים להשיג הגדירו מבעוד מועד כיעד מטרה , goal  , ורק אז הפעילו את סוג הקמפיין המתאים. אפשר להשיג 20% יותר תוצאות בבחירת סוג קמפיין מתאים יותר , מבלי לשנות דבר נוסף.

 

6 . תתפסו נפח בגוגל. כמה שיותר מקום של האתר שלכם בשימוש נרחב ונכון של תוספי המודעה של גוגל , ידחקו את כל המתחרים שלכם מחוץ לתחרות. לדוגמא : תוספי מבצעים או תוספי ביקורת גולשים ועוד.

תגובות