תכנית פינוי-בינוי בשכונת יוספטל בכפר סבא יוצאת לדרך!
שכונת יוספטל הולכת לעבור פרויקט פינוי-בינוי ענק ולשנות את פניה מקצה לקצה. כך מכריז ראש העירייה רפי סער “השכונה הזו ותושביה, כמו שאתם יודעים, הם נוף ילדותי וקרובים מאוד ללבי, חלק בלתי נפרד מכפר סבא כבר 60 שנים. לצערי הרב, זה לא סוד שהשכונה הנפלאה הזו גם הוזנחה במשך עשרות שנים. לא עוד. זה הולך להשתנות ובגדול, אנחנו הולכים לעשות היסטוריה וצדק היסטורי – יוספטל תצטרף למהפכת ההתחדשות העירונית שאני מוביל בכפר סבא, כפי שראוי לה וכפי שמגיע לתושביה.
“תכנית הבניה החדשה שתוצג בפני הוועדה לתכנון ובנייה, תכלול יחידות דיור חדשות, הקמת גינות משחקים ופנאי, מבני מסחר ומבני ציבור, הכל ברמה הגבוהה והמודרנית ביותר. הבשורה השנייה והלא פחות חשובה היא שמתוך הפרויקט, כ-15% מסה”כ יחידות הדיור יוקצו לטובת זוגות צעירים תושבי העיר. מדובר במאות רבות של דירות!”.
לדברי סער, היום יפורסם המכרז לבחירת החברה שתנהל את תכנון תשתיות הפרויקט, מה שאומר שבשעה טובה הפרויקט כבר בתנועה, כולל שיתוף מלא של נציגי הדיירים ותוך ליווי צמוד ומקצועי של המנהלת להתחדשות עירונית במנהל ההנדסה”.
ייתכן שזו תמונה של ‏‏פעילות בחוץ‏ ו‏טקסט שאומר '‏מבטים מזרח סבא כפר התכנון שטח על דרום מכיוון על מבט 2020 מתכננת חברה ויער-קורין מרכז רשותמקרקעיישראל-מחוזמרכ מחוז ישראל מקרקעי רשות‏'‏‏

תגובות