גאווה מקומית: מסיים קורס טיס מכפר סבא, סגן א’

היום (ה’) התקיים טקס כנפיים לקורס טיס מספר 182 בנושא 40 שנה למבצע אופרה, בו הושמד הכור הגרעיני בעיראק.

את הקורס סיימו 39 לוחמי צוות אוויר, מתוכם 4 לוחמות, שעתידים להוביל את הפעילות המבצעית של חיל האוויר בשנים הבאות ולהוות את חוד החנית המבצעית של צה”ל.

הכירו את סגן א’, טייס מסוקים בוגר קורס 182 של חיל האוויר

 

סגן א’ בן 21 ומתגורר בכפר סבא. לסגן א’ אח אשר עתיד להצטרף למשפחת חיל האוויר ולהתחיל את קורס הטייס ביולי הקרוב. בזמנו הפנוי א’ אוהב לעשות ספורט ולשחק כדורסל. בתיכון הרחיב פיזיקה ומדעי המחשב.

 

א’ לא חלם להיות צוות אוויר, הוא כיוון להגיע לתפקיד במודיעין או לתפקיד לוחמה. א’ הגיע למיונים לקורס הטיס עבר אותם ומיד עם תחילת השלב הראשוני הבין שזה המקום בשבילו. א’ התאהב במקצוע הטיסה, התחבר למשימה, ולמשמעות בתפקיד

 

למפגש משפיעים עם מפקד חיל האוויר, האלוף עמיקם נורקין בו מביאים הבוגרים דמות שהשפיע עליהם, א’ הביא עמו את המחנכת שלו מהתיכון, אשר מהווה דמות משמעותית בחייו.

 

כאשר ביקשנו מא’ לתאר לנו חוויות משמעותיות הזכורות לו מהקורס א’ מרחיב: “זכורים לי הניווטים בשלב הבסיסי, הנופים שראיתי בטיסות בשמי הארץ היו עוצרי נשימה. וכמובן החוויות עם חבריי לקורס והטיולים אליהם יצאנו בסופי השבוע יחדיו.”

 

א’ מסכם: “עברתי שלוש שנים משמעותיות שתרמו לי המון, רכשתי מקצוע באמצעותו אני עתיד לתרום למדינה שלי ולהגן עליה. הקורס תרם לי רבות ופיתח אותי גם ברמה האישית. שמח וגאה שניתנה לי הזכות לבצע שירות משמעותי ולתרום למדינה בצורה הזאת ומחכה לאתגרים ולמשימות בהמשך הדרך.”

 

למסדר יגיעו המשפחה והחברים

 

עם סיום הקורס, סגן א’ ממשיך בדרכו כטייס מסוקים בחיל האוויר הישראלי. אנחנו גאים בך, ישר כח ובהצלחה!

תגובות