לראשונה: עיריית כפר סבא תפעיל תוכנית מעשית ליזמות עבור אנשים עם מוגבלויות

עיריית כפר סבא תפעיל בשיתוף WINWORK תוכנית הכשרה ליזמות עבור תושבי העיר עם מוגבלויות, במטרה לקדמם בעולם העסקי

המיזם העסקי-חברתי WINWORK שהוקם על ידי אנשים עם מוגבלות, למען אנשים עם מוגבלות, בשיתוף האגף לשירותים חברתיים קהילתיים, המח’ לעבודה קהילתית ובמימון אגף השיקום בביטוח הלאומי, במטרה לסייע לאנשים עם מוגבלויות להצליח בעולם העסקי כעצמאיים.

רפי סער, ראש העיר: “בכפר סבא ‘מוגבלות אינה מגבלה’, ואנו פועלים לאור תפיסה זו. עיריית כפר סבא מציבה את נושא הנגישות ופיתוח מענים לאנשים עם מוגבלויות כיעד מרכזי. בתוך כך, מיזם WINWORK הוא חלק ממערך עירוני כולל, הנותן שירות לכלל אוכלוסיית אנשים עם מוגבלות ומשפחותיהם, על מנת לאפשר ליחיד ולמשפחתו לנהל אורח חיים איכותי ומשמעותי בחיי הקהילה. שירותים אלה באים לידי ביטוי בהנגשת מבני ציבור, קידום פעילויות בשעות הפנאי, קידום קבוצות למשפחות, העלאת מודעות לקידום חברה נגישה ועוד”

חברת המועצה לירית שפיר שמש, מחזיקת תיק הנגישות והמודעות לאנשים עם מוגבלויות: “נושא התעסוקה ושוק העבודה הוא אחד הנושאים המורכבים ביותר אותו חווים אנשים עם מוגבלויות. מיזם WINWORK פותח את הדלת בפני אלו שרוצים ויכולים להיות יזמים המפרנסים את עצמם בגאווה, בשוויון ובכבוד. אני מאוד שמחה לתמוך בשיתוף הפעולה של WINWORK עם עיריית כפר סבא. אני מאמינה שבזכות שיתוף פעולה זה יהיו לנו יותר אנשים עם מוגבלויות בעיר שיזכו בדרך תעסוקתית חדשה המתאימה להם ומעניקה להם אושר וסיפוק”.

גולן לקס, מייסד שותף ומנהל קהילת WINWORK: “להיות מובטל או לעבוד בעבודה לא מאתגרת, זו לא גזירת גורל. נכון, להפוך משכיר לעצמאי זה לא פשוט, אבל זה מאוד עוזר שיש ליווי מקצועי ותמיכה לאורך התהליך. אם יש לך מקצוע או תחביב שאתם רוצים להפוך לעסק, נשמח לדבר ולראות איך ניתן להגשים לכם את החלום”

המיזם כולל תהליך הכשרה יסודי ועמוק, המוביל את המשתתף עד היותו יזם בעל עסק מקיים ומפרנס. משך ההכשרה הוא כ-5 חודשים במהלכם יוכשרו היזמים לקראת קריירה יזמית.  הקורס כולל את כל ההיבטים המקצועיים של יזם וכן שיפור היכולות המנטלית הדרושה ליזם.

בנוסף, כל משתתף יקבל ליווי על ידי מנטור בחצי השנה הראשונה לבניית העסק, פיתוחו וקידומו ע”י מנכ”לים מהחברות הגדולות, בנוסף יקבלו המשתתפים סיוע בפרסום העסק. התוכנית תתקיים במסגרת מפגשי ZOOM ובנוסף אחת לחודש במסגרת מפגשים פיזיים.

יום חשיפה לפרויקט WIN WORK יתקיים ב-30.6 ב-18:00, לפרטים והרשמה: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSed27iGqF6Hm7Fma0MWfx75XOhO2G7OWbOt88R0-CrPy6_VFA/viewform

קרדיט צילום קבוצתי: אמדוקס

טקס סיום קורס במסגרת מיזם WINWORK בחברת אמדוקס

תגובות