מיכל ניסן היא המנהלת הנבחרת לניהול החטיבה החדשה בשכונה הירוקה 60

מיכל ניסן היא המנהלת החדשה אשר נבחרה לחטיבה החדשה בשכונה הירוקה 60. מיכל (50), נשואה ואם לשניים, בעלת ניסיון של 27 שנה במערכת החינוך.

מנהלת החטיבה החדשה הנה בעלת תואר ראשון בחינוך, ובוגרת קורס בהוראת המתמטיקה, בטכנולוגיות בחינוך וכן קורס להכשרת מנהלים. בין תפקידיה הקודמים, מילאה ניסן שורה של תפקידים במחוז מרכז משרד החינוך, ביניהם מנהלת יחידת הערכה במחוז, ומדריכה מחוזית בתחום הטכנולוגי-פדגוגי. טרם לכך, שימשה ניסן כמחנכת ומורה למתמטיקה, לתרבות ישראל ורכזת תקשוב.

רפי סער ראש העיר: “מברך ושמח על הבחירה המצוינת במנהלת החדשה לחטיבה החדשה, ומאחל לה הצלחה בתפקידה המשמעותי החדש. אני מודה לאגף החינוך על ביצוע עבודת עומק לגיוס הדמות המתאימה ביותר לתפקיד, שתצעיד את החטיבה החדשה יחד עם העירייה, משרד החינוך וועד ההורים לעבר אפיקים והישגים חדשים”.

אסנת חכמון, מנהלת אגף החינוך: “אני מברכת את מנהלת החטיבה החדשה על כניסתה לתפקיד החדש והחשוב. מיכל נבחרה מתוך עשרות מועמדים ראויים, תוך סינון קפדני ועמוק. יחד עם ועד ההורים נקדם את החטיבה החדשה לעבר יעדים והצלחות חדשות, בשותפות ותוך שימת התלמיד במרכז. אני מודה לטליה מנצור על עבודתה המסורה במהלך השנה החולפת, ומאחלת לה הצלחה רבה בהמשך דרכה״

מיכל ניסן, מנהלת החטיבה החדשה: “שמחה וגאה לקבל לידיי את ניהול החטיבה. אעבוד בשיתוף פעולה ובליווי של מפקחת בית הספר, עיריית כפר סבא וועד ההורים. אני נרגשת ומצפה לפעול יחד למען תלמידי החטיבה והוריהם, לפתוח את שנת הלימודים החדשה באופן מיטבי ולהצעיד יחד את בית הספר לעבר הצלחות חדשות”.

עו”ד עדי לוי סקופ, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק השכונות הירוקות: “אני מברכת את מיכל ניסן על בחירתה לניהול החטיבה החדשה. החטיבה החדשנית והיפהפיה שנבנתה בסטנדט אירופאי תגדל ותקלוט השנה לשורותיה תלמידים ותלמידות רבות ותמשיך בצמיחה והתפתחות משמעותית. כולנו מאחלים למיכל ולכל הצוות הצלחה רבה, הצלחתכם/ן היא הצלחתינו!”

תגובות