הוקרה לעירית גנץ

בשם עשרות אלפי עובדי ההסתדרות מרחב השרון
הגיעו יוחנן נתנזון ושאול דור, להודות לעירית גנץ יו"ר ארגון העובדים בבית חולים מאיר על פעילותה למען המבריאים ועל עזרתה הבלתי מתפשרת למען 3000 העובדים. יישר כח !