ואלה הזוכים בליגת ירוק באבארגל כפר סבא

ליגת ירוק באבארגל, המסורת הכפר סבאית ארוכת השנים נערכה ביום חמישי האחרון (24.6) לקול צהלות ועידוד מאות תושבי העיר את השחקנים. לאה גולדברג היא הקבוצה שהגיעה למקום ה-1 בליגת קט הרגל לאבות לשנת 2021. לצד האלופה, הגיעה למקום ה-2 קבוצת שמעון פרס ולמקום ה-3 קבוצת ש”י עגנון. בנוסף, פרס השחקן המצטיין הוענק השנה לגילי רייטר מקבוצת לאה גולדברג ופרס השחקן ההוגן לדורון פסקין מקבוצת התיכוניים

צילום דני מלניצקי

בטקס סיום הליגה ה-18 שנערך ביום חמישי האחרון (24.6), השתתפו המשנה לראש העיר, ומחזיק תיק הספורט, אורן כהן; מנהל רשות הספורט העירונית, שאול מיטלברג; מנהל הליגה העירונית, אלי חדד ומאות תושבי העיר. משחקי הליגה הינם בחסות עיתון ירוק.

ראש העיר, רפי סער: “ליגת ירוק באבארגל היא מסורת כפר-סבאית ארוכת שנים ומידי שנה מצליחה לאחד את קהילת כפר סבא סביב הכדור. אני מברך את האבות הזוכים ואת כלל המשתתפים שלקחו חלק בחגיגת הספורט. הליגה באבארגל היא מסורת כפר-סבאית ותיקה שאנו גאים להוביל מידי שנה, ושמאחדת את קהילת העיר סביב ענף ספורט תחרותי ומעצים. אני מודה לכל השחקנים המעולים שלקחו חלק בליגה ומברך את הזוכים האלופים”.

המשנה לראש העיר, אורן כהן ומחזיק תיק הספורט: “כמו מידי שנה, שחקני ליגת ירוק באבארגל הוכיחו מיומנויות מרשימות והסבו לכולנו גאווה גדולה. מידי שנה אנחנו זוכים לראות את האבות השחקנים נותנים את כל כולם למשחק ולקבוצה ואת משפחותיהם מריעות מהיציע עם שלטים. מרגש לראות כיצד משחק ספורטיבי מצליח לאחד ולעורר כל כך הרבה אמוציות. אני גאה בכל תושבי העיר שלקחו חלק בליגה ומאחל ברכות לזוכים”

תגובות