רכישת כרטיסים מוזלים להצגות והופעות

איך מוצאים כרטיסים זולים להופעות והצגות בלי הרבה מאמץ? קבלו כמה טיפים והמלצות מעולות.

איפה מחפשים?

 

הדרך הפשוטה ביותר היא לפתוח מנוע חיפוש כמו גוגל ולהקליד “רכישת כרטיסים זולים להצגות והופעות”, מנוע החיפוש ייתן לכם הרבה אפשרויות. דרך נוספת טובה לחפש כרטיסים זולים, היא דרך קבוצות פייסבוק למיניהן, אשר מציעות מבצעים כאלה ואחרים כדי לקדם אומן

כמו כן, תמיד אפשר לחפש בדרך הישנה והטובה ולפתוח עיתון או אתר תרבות ובידור כמו למשל אתר קצת תרבות או אתר Timeout, גם שם ניתן למצוא מגוון הטבות בהוזלת מחירי כרטיסים. בעידן המודרני, ניתן גם להוריד אפליקציות לנייד, שיתנו לכם את המענה הזה. כל מה שצריך זה להיכנס לחנות Play ולחפש.

סוגי הופעות

 

יש מגוון רחב של הופעות, החל מהצגות תיאטרון לילדים או מבוגרים, הופעות מוזיקה, מופעי סטנדאפ ועוד. סוגי ההופעות מתחלקות בהתאם לגילאים, מגזר, מין, דת וסגנונות מוזיקה. 

בסגנונות המוזיקה השונים, ניתן למצוא הופעות מטאל, אבל כמובן שגם ניתן למצוא אופרה או הופעה של מוזיקה מזרחית. אופציה נוספת לרכישת כרטיסים זולים והצגות והופעות, היא לפנות למארגני המופע או ההצגה ולשאול אותם על דילים.

דילים משתלמים

 

כשאתם מחפשים הופעות בגוגל, אתם מקבלים מגוון רחב של אתרים, כל אתר מציע מופעים מכל הסוגים. בין אם זאת הצגה לגיל הזהב שמתקיימת בכל רחבי הארץ, או קונצרט של זמר מפורסם, או אפילו זמר מקומי.

כל אחד מהאתרים שתבחרו יציע לכם דילים בהתאם לנתונים שהזנתם, אבל אל תמהרו לסגור את העסקה עדיין.

השוואות מחיר

 

חשוב מאוד לעשות השוואות מחירים לרכישת כרטיסים זולים להצגות והופעות, בין האתרים השונים. קחו את הזמן לבחור את מה שהכי משתלם לכם כלכלית, אך באותה מידה גם יסב לכם עונג והנאה.

עוד דרכים לרכוש כרטיסים זולים להצגות והופעות

 

היעזרו בחברים, לפעמים תוכלו למצוא כרטיסים זולים דרך מכרים או חברים, זה מידע שעובר מפה לאוזן. כמו כן, יש גם אתרים של יד שנייה, שלפעמים מציעים כרטיסים מוזלים בגלל שמי שקנה אותם התחרט.

בנוסף, חברות שאתם משתמשים בהם כגון ויזה, גם מציעות כרטיסים זולים או במחירי מבצע עבור הלקוחות שלהם. עוד דרך למצוא דיל זול על כרטיסים להצגות, היא דרך העבודה, שמוצע כשי לעובד. כך למשל, תוכלו למצוא מגוון הצגות ילדים מעולות במחירים זולים מאוד.

זאת ועוד, ניתן למצוא כרטיסים מוזלים גם מצפיה בפרסומות, הן אם הן בטלוויזיה, או דרך כל כלי מדיה אחר.

כלים שיעזרו לחפש בחיפוש

 

כדי לעזור לכם לחסוך זמן, להלן עזרי חיפוש שיעזרו לכם לרכוש כרטיסים זולים להצגות והופעות.

  • אפליקציות – תעשו חיפוש בחנות Play או אפל סטור.
  • פרסומות – בפייסבוק, טלוויזיה, רדיו, אינסטגרם ועוד.
  • עיתון – עיתון שבועי או מוסף שבת.
  • יד שנייה – מאדם שהתחרט.
  • מנועי חיפוש – תקבלו מגוון עצום של אפשרויות לבחירה.
  • קבוצות – הן בפייסבוק והן באפליקציות הודעות שונות.
  • חברות – כמו לאומי קארד שמציעות כרטיסים זולים לחברים שלהם.
  • מאוזן לאוזן – תשאלו חברים.
  • פליירים – לפעמים ניתן למצוא כרטיסים זולים דרך פליירים.
  • ועוד…

תגובות