מה ההבדל בין מטבח כפרי מודרני למטבח כפרי קלאסי?

מה ההבדל בין מטבח כפרי מודרני למטבח כפרי קלאסי?

הישראלים התאהבו בשנים האחרונות במטבחים כפריים ואפשר בהחלט להבין אותם – מטבח כפרי משווה לבית אווירה ביתית, חמימה ונעימה. המטבח הוא כמובן לב ליבו של הבית, ואליו מתקבצים לרוב כל בני המשפחה על מנת לבשל, לסעוד יחדיו ולפטפט. לאחרונה ישנן התפתחויות עיצוביות רבות בתחום המטבחים, וגם בתחום המטבח הכפרי ישנם חידושים רבים. כך הגיע לחיינו מטבח כפרי מודרני המשלב בתוכו נוסטלגיה וחדש, רומנטיקה ורוח התקופה.

 

מה זה מטבח כפרי?

מטבח כפרי הוא מטבח שנולד בכפרי אירופה לפני כמה מאות שנים. זה הוא מטבח שמאופיין בשימוש בעץ מלא, כלומר, כל חלקי המטבח עשויים מעץ מלא, והוא נראה ממש כמו מטבח בכפר אירופאי.
מטבח כפרי מודרני זו ואריאציה למטבח הכפרי המשלבת אלמנטים מודרניים ברמה העיצובית וברמה הפונקציונלית. מטבחים מסוג זה יהיו מעוצבים בקווים נקיים ואחידים המזוהים עם מטבחים מודרניים, אך עם שילובים עיצוביים של עץ וחמימות הלקוחים מן המטבח הכפרי.
העיצוב של מטבח כפרי מודרני מתכתב עם החלל והשפה העיצובית שלו וניתן יהיה למצוא בו אלמנטים כמו אי במרכז המטבח או חיבור לסלון כמו “אופן ספייס” – שפה עיצובית השייכת למטבח המודרני. מטבח כפרי מודרני משלב את האלמנטים הללו עם שימוש רב בעץ ובחירת צבעים חמימים כמו כחול, ירוק, או צבע העץ כפי שמאופיין למטבח הכפרי הקלאסי. לאנשים שיש נטייה יותר למטבח המודרני, אך עדיין רוצים את האווירה החמימה והביתית שיש במטבח כפרי, ניתן לבחור במטבח כפרי לבן. מטבח לבן זו לרוב בחירה עיצובית שניתן למצוא במטבחים מודרניים, מכיוון שהם מאופיינים במונוכרומטיות – מטבח בשחור, מטבח בלבן, מטבח באפור, או מטבח באדום בוהק. מטבח כפרי לבן נותן את הקלאסיות והעדינות שיש בצבע הלבן, לצד העץ המלא שנותן את החמימות, הנוסטלגיה, הרומנטיות והביתיות. 

 

מטבח כפרי מודרני – כיצד בוחרים את החנות ובעל המקצוע המתקין?

ישנן חברות מטבחים רבות בארץ, ולכל חברה כזו ישנו הקו העיצובי בו היא מתמחה. יש חברות המתמחות בעיצוב מטבחי יוקרה, ישנן חברות המתמחות בעיצוב מטבחים קלאסיים ומאופקים, וישנן חברות המתמחות במטבחים כפריים.
כאשר אתם מחפשים חברה למען מטבח כפרי מודרני משלכם, חשוב שתבחרו בחברה המתמחה בכך, ושעובדת עם נגרים ואנשי מקצוע מיומנים שלהם יש ספקים של עצים איכותיים והם כמובן יודעים לעבוד עם עץ מלא ולבנות עבורכם את המטבח שלכם באופן המקצועי ביותר, תוך שמירה על האיכויות של העץ. מעבר לספקים והנגרים, חברה המתמחה במטבחים כפריים ובמטבח כפרי מודרני בפרט תוכל להעמיד לרשותכם גם את אנשי המקצוע המתאימים כמו מעצבי פנים שידעו להתאים את המטבח לגודל החלל ולהוציא מגודל החלל את המיטב. כמו כן, הם יתאימו את העיצוב ואת חומרי הגלם בהתאם לדרישותיכם ובהתאם לקווים המאפיינים מטבח כפרי מודרני.

תגובות