אמירות בוטות ומזעזעות של תלמידים בני 12 בקבוצת ווטסאפ העולים לחטיבה החדשה בירוקה כפר סבא
מאת: אירית מרק
אמירות בוטות ומזעזעות של תלמידים בני 12 בקבוצת ווטסאפ העולים לחטיבה החדשה בירוקה כפר סבא. נ. הורה בחטיבה החדשה בכפר סבא (ממוקמת בשכונה הירוקה ), אמר לאתר השרון פוסט  : “המליצו לנו להכניס הילד לחטיבה החדשה ובלי שום קשר למיקום וכך עשינו. נפתחה קבוצת וואטסאפ של 160 תלמיד שיכבתי ואלו התכנים בקבוצה. אני שואל איפה ההורים?! לאן הגענו?! פשוט גועל נפש וזה רק חלק מהתכתובת. אני ממליץ להורים לעקוב אחרי הילדים”.
ההורה הוסיף וציין כי אין לו טענות לחטיבה עצמה שכן, התלמידים טרם החלו ללמוד בה “התלמידים יחזרו ללימודים ויתחילו בחטיבה בספטמבר. עד אז אני ממליץ להורים לעקוב אחר מכשיר הטלפון של ילדם שכן אני הזדעזעתי ממה שקראתי, ילדים בני 12 כך כותבים בקבוצת תלמידים של למעלה ממאה תלמידים”.
מהעירייה נמסר “עיריית כפר סבא מגלה אפס סובלנות למקרים מסוג זה. המקרה טופל מיידית ע”י הגורמים החינוכיים בשיתוף עם הרשות החדשה למניעת שימוש באלימות סמים ואלכוהול ואף הוגשה תלונה ל105. עם סיומה של שנת הלימודים, אנו מדגישים את חשיבות המעורבות ההורית בחיי הילדים בכלל ובמדיות החברתיות בפרט. המלצות מפורטות נשלחו לכלל ההורים ופורסמו באתר העירייה”.
מנהלת החטיבה החדשה, מיכל ניסן שלחה להורים מסר דחוף “הובא לידיעתי שבשעות האחרונות נפתחה קבוצת בWhatsApp על ידי ילדים בוגרי שכבה ו’
העולים לכיתה ז’ בחטיבה. פתיחת הקבוצה היא יוזמה של הילדים ואף גורם מהחטיבה אינו מעורב בפתיחתה! השיח המתנהל בקבוצה הינו אלים, מיני ופוגעני.
הגיעו אלי צילומי מסך בהם מופיעים שמות ומספרי טלפון של חלק מהמוערבים. עקב חומרת האירוע ולאור העובדה שזה אירוע חוזר, קיבלתי הנחיה מהעירייה לפנות במיידית למשטרה מוקד 105. נפתחה תלונה והיא מטופלת על ידי המשטרה. אני מבקשת מכל ההורים לבדוק במיידית את הטלפונים של הילדים, להוציא ולמחוק את הקבוצה על מנת לעצור את האירוע. מודה לכולם מראש על שיתוף הפעולה”.

תגובות