עמדה נודדת להנפקת תווי חנייה וירטואליים במרכזי היום לתושבים ותיקים

שירות חדש לתושבות ולתושבים הוותיקים בעיר: עמדת שירות נודדת שתסייע בהנפקת תווי חנייה וירטואליים תעבור בין מרכזי היום השונים בעיר ותסייע להם בהליך הממוחשב. היוזמה נולדה במסגרת הפיכת תווי החניה לווירטואליים, על מנת לתת שירות לתושבים הוותיקים שלעיתים זקוקים לסיוע בבקשות המקוונת.

בשלב ראשון, הוחלט להקים עמדת שירות במרכז היום סירקין. בשיתוף פעולה שנרקם עם המועדון – הוותיקים הונחו מראש אילו מסמכים עליהם להביא ונציגי יחידת השירות המתינו להם במקום החל מהשעה 8:00 בבוקר לביצוע התהליך של הוצאת תו חנייה וירטואלי.

במהלך היום ניתן שירות לכ-50 תושבים ותיקים, אשר הודות לשיתוף פעולה עם יחידת פיקוח ואכיפה שתמכה במהלך טלפונית, קיבלו אישור מידי על תו החנייה החדש. התושבים שמחו מאוד על המהלך המבורך והודו מאוד על היוזמה.

בעירייה ימשיכו במהלך ומתכננים לקיים ימי שירות נוספים רבים במרכזי היום, ברגע שהתחלואה תרד והמצב יאפשר חזרה לשגרה. רשימת המרכזים תפורסם בהמשך והתושבים יונחו אילו מסמכים להביא עימם על מנת לחדש את תווי החנייה.

רפי סער, ראש העיר: “מהפיכת הדיגיטציה שמובילה העירייה בכפר סבא, הופכת את מערך השירות לתושב למהיר, נוח וידידותי יותר עבור תושבי העיר. אני גאה לעמוד בראש עירייה אשר תמיד רואה לנגד עיניה את כלל תושבי העיר. באופן טבעי, רבים מהתושבים הוותיקים אינם מתמצאים במערכות דיגיטליות. יחד עם זאת, גם במקרה הזה, פועלת העירייה בדרכים יצירתיות על מנת להנגיש את השירות החשוב לתושבי העיר הוותיקים”.

איתן צנעני, מחזיק תיק השירות: “השירות החדש נותן מענה לאזרחים הוותיקים המבקשים סיוע בהנפקת תווי חנייה ווירטואליים. הוא מקל עליהם מאוד ומסייע להם בתהליך המקוון, שאולי אינו נוח למי שאינו מורגל במדיה המקוונת. אני מברך על החתירה התמידית למצוינות של השירות העירוני, ועל היוזמה להגיע עד לתושבים כדי לסייע ולהנגיש את שירותי העירייה”.

כזכור, לאחרונה הודיעה עיריית כפר סבא כי תיפרד ממדבקות תווי החניה המודפסות, וכל תווי החניה החדשים יונפקו בצורה וירטואלית בלבד. במסגרת המהלך, כל תווי החניה שנקוב בהם תאריך יישארו בתוקף עד לתאריך המצוין על גבי התו ויעודכנו במערכות העירייה, לרבות מסופוני הפקח.

יודגש כי תושבות ותושבים שברשותם תו חניה בתוקף, אינם נדרשים להגיש בקשה מחודשת. תווים שבהם לא מצוין תאריך (תווים ישנים ו/או שפג תוקפם), יצאו מכלל שימוש ויש לדאוג להנפקת תו חדש באופן מידי. עד כה אלפי תושבים כבר חידשו את תו החניה באופן מקוון\ בהליך מהיר שלקח דקות בודדות. תווי החניה הווירטואליים מקנים את אותן הזכויות של מדבקות תווי החניה שהונפקו עד כה, ואישור על הנפקתם יישלח לכתובת הדואר האלקטרוני של בעל/ת הרכב.

תגובות