סמנכ”ל מינהל הפיתוח במשרד החינוך, גדי מארק, סייר בכפר סבא וקיבל סקירה על העשייה החינוכית בעיר

בשבוע שעבר ביקר בכפר סבא סמנכ”ל מנהל הפיתוח במשרד החינוך גדי מארק, הסיור, בהשתתפות ראש העיר רפי סער, מנכ”ל עיריית כפר סבא יובל בודניצקי, גזבר העירייה צביקה דוידי, מנהלת אגף החינוך העירוני אסנת חכמון, מהנדסת העיר עליזה זיידלר גרנות, ומרכז בכיר מיפוי ותכנון מוסדות חינוך במנהל הפיתוח במשרד החינוך, יהודה כץ, התקיים בין היתר בתיכונים כצנלסון וגלילי ובקריה הדמוקרטית הייחודית בכפר סבא – הכוללת את בית הספר הדמוקרטי, בית הספר המונטיסורי ובית הספר הסאדברי.

הסיור נפתח בסקירה מקיפה שהציג ראש העיר רפי סער על הפעילות החינוכית בעיר, הוצגה תמונת מצב חינוכית עירונית הכוללת את הישגי מערכת החינוך בעיר, הוצגו הצרכים החינוכיים העירוניים וכן הוצגה תוכנית הבינוי העירונית כל אלו, בהתאם לנתונים שהועברו למשרד החינוך בשנים האחרונות.

ראש העיר, רפי סער: “החינוך בכפר סבא עומד בראש סדר העדיפות העירוני ואנו ממשיכים להשקיע במערכת החינוך העירונית את מירב המשאבים העירוניים – הן בהמשך מהפכת החינוך אותה התחלנו בשנת 2019 ושבמסגרתה שופצו ושודרגו עשרות מוסדות חינוך בעיר ושנמשכת גם בקיץ הזה, והן בתכנים החינוכיים. אני מודה לגדי מארק על ביקורו בעירנו ואני סמוך ובטוח כי נמשיך בשיתוף פעולה פורה ומוצלח עם הנהלת משרד החינוך תחת שרביטה של שרת החינוך החדשה, ד”ר יפעת שאשא-ביטון”.

מפגש זה הוא המפגש השני של פורום רחב זה, והוא מהווה חלק מתהליך של הידוק שיתופי פעולה בין מינהל הפיתוח במשרד החינוך לעיר כפר סבא., כאשר במסגרתו הוצגו נתוני ההתרחבות הדמוגרפית בעיר והעלייה במספר התלמידות והתלמידים במערכת החינוך. כמו כן, התקיים דיון על שלביות הבינוי של בית הספר היסודי החדש בשכונה הירוקה 80 במערב העיר, כמו גם על הצורך בהרחבת התיכונים בעיר והצורך בקידום אישור התוכניות האדריכליות שהוגשו למשרד החינוך על ידי העירייה. בסיכום המפגש הוסכם על המשך העבודה המשותפת וקביעת מועד קרוב למפגש נוסף, על מנת לתת מענים מותאמים לצורכי העיר.

רצ”ב: ביקור סמנכ”ל מינהל הפיתוח במשרד החינוך, בכפר סבא. צילום: עיריית כפר סבא

בתמונה, מימין לשמאל: יהודה כץ, מרכז בכיר מיפוי ותכנון מוסדות חינוך, משרד החינוך; יובל בודניצקי, מנכ”ל עיריית כפר סבא; אודליה ויסבלט רצהבי, עוזרת מנהלת אגף החינוך; מיכאל זלדין, סגן מהנדסת העיר ומנהל מח’ מבני ציבור ותשתיות; אסנת חכמון, מנהלת אגף החינוך; גדי מארק, סמנכ”ל מנהל הפיתוח, משרד החינוך; וצביקה דוידי, גזבר העירייה.

תגובות